І тут у нас виходить цікава картина.
Ви — замовник. У вас у зоні уваги маса завдань, часу катастрофічно не вистачає. Ви запрошуєте агентство або копірайтера, щоб передати їм частину завдань і вивільнити собі час. А замість цього на вашу увагу тепер претендує ще й копірайтер. Його потрібно ввести в курс, підтримувати інформацією, узгоджувати готовий контент і т.д.
Як організувати роботу з контенту, щоб вона йшла оперативно і забирала мінімум часу?
Спочатку про те, як робити не треба Не треба узгоджувати кожну літеру в текстах. Якщо людина, яка для вас пише, прийшла не з вулиці і не з середньої школи, вона, ймовірніше, знає, що робить. Непрофесіоналізм ви побачите вже з перших текстів. Не роздивились — значить, не виснажуйте гіперконтролем ні себе, ні автора.
У нашій практиці була така ситуація. Компанія продавала прекрасний продукт, який давав багатющий ґрунт для SMM-текстів. Але узгоджувати їх було катастрофічно важко. Власник нервував і вимагав все замінити з одним лише аргументом: «Це не годиться! Мені це не подобається».
Проблема була в тому, що він не був цільовою аудиторією свого продукту і ніколи не відчував на собі проблем, які змушують його ЦА купувати. Не дивно, що тексти про ці проблеми здавалися йому чужими. Він контролював кожну кому, вганяв в стрес і себе, і проджекта з авторами. Через це зривалися терміни публікацій, падали охоплення.
Ми домовилися провести експеримент: протягом місяця публікували пости без узгодження і правок, щоб подивитися, як на них будуть реагувати передплатники. І тільки показники, що підскочили, переконали клієнта довіритися нам і відмовитися від жорсткого контролю за контентом.
А тепер про те, як треба -
Призначте «балакучі голови» — співробітників, які замість вас або паралельно з вами зможуть відповідати на запитання автора, давати йому інформацію і фідбек щодо текстів.
-
Якщо у вас є навчальні програми з продукту, дайте можливість авторам їх пройти. Дайте протестувати продукт особисто і допоможіть зв'язатися з лояльними клієнтами. Це все — джерела, де автор буде отримувати інформацію, не забираючи у вас часу.
-
Працюйте в таблицях або документах із можливістю спільного редагування. Так ви зможете переглянути статті та контент-плани в будь-яку вільну хвилину і оперативно їх прокоментувати.
-
Інтерв'ю краще призначати «оптом» — за одну розмову обговорювати одразу кілька тем. Ви поговоріть із автором пару годин, і він цілий місяць зможе розфасовувати ваше інтерв'ю в різні види контенту.
-
Домовтеся готувати контент із невеликою часовою форою. Тоді можливі затримки з правками не вплинуть на графік виходу публікацій.
Так ми працюємо в Content.UA, і у нас добре виходить. Ви можете взаємодіяти з авторами будь-якими зручними методами. Але майте на увазі: «Я заплатив, а як писати — твоя турбота» — це погана схема. «Я розповім, а ти донеси мої думки читачам» — хороша. Використовуйте її, вам сподобається.
Всі фото: youcantbeserious.com.au