Але
● керівник не завжди може об'єктивно оцінити претендента на посаду. Часто оцінка суб'єктивна: «Мені подобається, як він пише» — і не враховує інших компетенцій;
● окремий копірайтер не завжди володіє навичками маркетолога або SEO-фахівця, щоб розібратися, як і чому користувачі шукають ваш продукт;
● згодом штатний автор потрапляє в ті ж межі, що й керівник: постійно перебуваючи всередині бізнесу, він втрачає свіжість сприйняття і можливість дивитися на нього з боку потенційних клієнтів;
● якщо в компанії великий потік однотипних завдань, автор швидко вигорає, списується в одній темі;
● якщо копірайтер іде, все контент-просування стопориться, поки новий фахівець не знайдеться і не ввійде в курс.