How-to-контент. Текстові або відеопоради, інструкції, лайфхаки, що детально описують взаємодію з продуктом. «Як підключити VR-шолом», «як носити шийну хустку», «як вибирати дешеві авіаквитки» і т. д.
Практичні поради щодо використання. Продаєте мультиварки — пишіть, як і що в них готувати. Продаєте одяг — пропонуйте варіанти, з чим його міксувати для різних типів фігури. Як зберігати/доглядати/обслуговувати й інші корисні дрібниці.
Відповіді на поширені клієнтські запитання. Для блогу підійде формат добірок, у соцмережах можна завести рубрику і розкривати по одному запитанню на тиждень.
FAQ у нестандартному форматі. Люди не люблять читати, це факт. Ви можете скрупульозно заповнювати розділ FAQ на сайті, але клієнти знову і знову телефонуватимуть на гарячу лінію з тими самими запитаннями.
Це не означає, що розділ FAQ можна ліквідувати. Але поекспериментувати з форматом варто. Замість текстових відповідей спробуйте візуальні: відео, інфографіку тощо.
Історії зсередини бізнесу. Як виникла ідея бізнесу, як вибирали матеріал для нових рюкзаків, винаходили крем для нових тістечок, які складнощі додали в процесі. Такий контент створює у користувачів відчуття причетності, немов вони разом із вами пройшли цей шлях.
Пости у форматі серіалу. За допомогою інсайдів від ваших експертів можна провести підписників усіма етапами створення: від розробки ідеї і вибору дизайну до конкурсу на назву для нової моделі. Покажіть креслення й опишіть ідею, розкажіть, як вибираєте матеріал, повідомте, що приїхала партія фурнітури, покажіть, як відбувається розкрій або інші підготовчі роботи. Люди люблять «багатосерійні» історії.
Розповіді про умови виробництва. Покажіть, в яких умовах ви створюєте продукт. Розкажіть про матеріали та інгредієнти, про нові верстати або системи підтримки чистоти. Дозвольте людям зазирнути до себе «за лаштунки», і їхній рівень довіри автоматично зросте.
Тестування продукції. Конкуренти просто говорять, що їхній продукт найкращий, а ви доведіть це на практиці. Проводьте тести продукту в різних умовах, демонструйте його якості і супроводжуйте це коментарями від вашого експерта: що саме робить ваш продукт таким класним, ефективним і невразливим.
Фішки виробництва. Чому використовуєте саме таку технологію, а не іншу, що це дає вашому продукту. Які секретики (не комерційні, зрозуміло) використовуєте в роботі, що є тільки у вас і більше ні в кого.
Відгуки клієнтів. Їх шукають, їм довіряють. Вони корисні вашим користувачам, а значить, і вам теж. Тільки це повинні бути живі чесні відгуки, а не захоплення на замовлення.
Розповіді про клієнтів, що запам'ятались найбільше. Звісно, в позитивному ключі. Так, неадекватні клієнти зустрічаються. Так, запам'ятовуються вони легше. Але для контент-просування потрібні інші історії.
Клієнти з незвичайними запитами, які ви, доклавши зусиль, змогли задовольнити. Клієнти з цікавими історіями, в яких ви були раді взяти участь. Клієнти, які зачепили своєю вдячністю і т. д.
Поради та історії від сервісників. Розповідайте про ситуації, які трапляються з продуктом через неправильне використання, і про те, як їм запобігти.
Слід зазначити, що представники не кожного бренду готові визнати і сказати вголос, що їхній продукт може виходити з ладу. Така позиція теж має сенс. Але розповіді про підтримку, яку клієнт може отримати у вашому сервісі, якщо щось зламалося, і поради, як поломок уникнути, покажуть вашу турботу. Для репутації бренду це теж буде добре.
Ньюсджекінг на тему експерта. Відстежуйте новини в індустрії і пишіть про них, супроводжуючи коментарями ваших експертів.
Місія/історія/особистості. Не можна сказати, що все це безпосередньо стосується продажу. Але, безумовно, місія бренду, особистість і життєва позиція творців виділяють вас серед конкурентів і дають змогу залучити однодумців.