Хештеги

Навіщо вони вам потрібні і яку користь приносять
Немає більш надійного способу відрізнити просунутого користувача соцмереж від новачка, ніж поглянути на те, як він використовує хештеги.
Якщо ви не зрозуміли, в чому сіль, тоді вам точно потрібно прочитати цей матеріал.
Що таке хештег?
Знак фунта. Дієз у нотному записі. Розмітка в хрестиках-нуликах. Ось це:

Довідка: хештеги — невід'ємна частина сучасної технічної культури. Це, напевно, найбільш популярний засіб для категоризації контенту в соцмережах. Хештегом користуються, щоб привернути увагу, організувати контент і просувати його. Вони потрібні для легкого пошуку своїх або чужих публікацій.

Термін «хештег» у 2010 році було додано до Оксфордського словника. У ньому дається таке визначення: «Хештег — знак фунта (#), який у соціальних мережах використовується для ідентифікації конкретного ключового слова або фрази в публікації».
Археологи розкопали той самий пост, у якому вперше був використаний хештег. Справа була в Твіттері, і вчені вважають, що це був найперший випадок, коли хештег використали для цих цілей.
Як використовувати хештег?
Хороша новина: вам не потрібно жодного спеціального програмного забезпечення, досвіду кодування, або навіть вищої освіти, щоб створити хештег. Єдине, що вам потрібно зробити, — це поставити знак # безпосередньо перед словом або фразою, яку ви хочете перетворити на хештег.

Писати фразу потрібно:
➔ без пробілів;
➔ без розділових знаків;
➔ без спеціальних символів.



5 причин почати використовувати хештеги

Вони допомагають вашій цільовій аудиторії знайти вас
Деякі ваші потенційні покупці шукають цікаві їм матеріали, скориставшись функцією пошуку за конкретним хештегом. Використовуючи хештеги, які представляють інтерес для вашого ідеального клієнта, ви збільшуєте шанси бути знайденим.

Вони підвищують охоплення публікації
Так само, як і в контекстній рекламі, за найпопулярнішими запитами приходить більше користувачів. Однак популярні хештеги на те і популярні, що використовуються всіма, кому не лінь. А значить, створюють такий потік повідомлень, що в них ваш пост може просто загубитися. Так, охоплення збільшиться, але переглядів буде мало. Тому варто поєднувати в одному пості загальні хештеги і більш конкретні.

Вони допомагають тримати руку на пульсі
Хештеги чудово підходять для дослідження популярної теми або трендових обговорень у мережі. У рядку пошуку в ФБ вводимо #викликприйнято. Бачимо всі публікації за цим хештегом у хронологічному порядку.

Хештеги можуть передати ваш гарний настрій іншому
Використовуючи влучні фрази для опису теми посту, ви можете показати, що у вас із почуттям гумору все добре. Як не нашкодити своїй репутації, загравшись у Бенні Хілла, читайте далі.

Вони допомагають класифікувати ваш контент
Наприклад, захід Profit Convention проходить щороку. Коли ми пишемо про те, що відбувалося минулої фітнес-конвенції, ми використовуємо хештег #profit2016, а коли про те, що буде відбуватися на наступній, — #profit2017.
Коли користувач клікне по них, він побачить усі пости і новини про конкретний захід. Ну, а якщо ми хочемо розповісти про те, як проходить конвенція з «місця події», ми... встановлюємо на конвенції інстапринтер. Усі учасники отримують роздруковані фото (вони публікують їх в інстаграмі з хештегом #profitstory — принтер друкує), а ми — нових фанів, згадки і популярний хештег.
Вони допомагають у просуванні подій
Хештеги підвищують взаємодію гостей заходу з вашим брендом, привертаючи тим самим увагу до вашої події.

Небезпеки хештегів

Окрім таких морфологічних небезпек, що трапилася з хештегом #казковебалі (#сказочноєбалі) існує ще кілька.

1. Перевіряйте, які публікації розміщують користувачі за цим хештегом.

Необережний твіт поставив репутацію бренду під загрозу: компанія DiGiorno Pizza з цим постом зганьбилася на всю країну. Вони невдало пожартували з хештегом #WhyIStayed, який використовувався в мережі під час обговорення домашнього насильства. Не подивилися на контекст — вийшло негарно. Це лише один із сотень прикладів.

2. При об'єднанні слів у хештег завжди перечитуйте його вголос.

Хештег #susanalbumparty був створений піарниками британської співачки Сьюзан Бойл для просування її альбому. Не знаємо, як там із продажем диску, а ось у топ найгірших хештегів усіх часів і народів їм таки потрапити вдалося.

Ця порада стосується і використання абревіатур.

Яскравий приклад: провальна кампанія Burger King у 2013-му. Тоді вони рекламували свою нову низькокалорійну картоплю-фрі. Все у них було би добре, якби не промах SMM-щика, який вирішив скоротити фразу What the French Fry в абревіатуру #WTFF, яку використовують для негативного подиву. Нецензурного. І дуже поширеного. Урок усім. Ось цей знаменитий пост:

Ще кілька порад щодо використання хештегів

1. Не захоплюйтеся.
#Дуже #багато #хештегів ставити не потрібно, це може знижувати охоплення постів і створювати у користувача враження, що ви спам. Для поста в Фейсбуці досить 2-3 влучних слів або фраз.
2. Ставити #хештег через #слово без причини — моветон.
3. Не використовуйте надмірно конкурентні хештеги — можете загубитися в загальному потоці. Робіть їх більш вузькоспрямованими. Дайте конкретику.
4. #дужедовгіхештегицепогано. Їх до смішного важко читати, особливо якщо всі слова — в нижньому регістрі.
5. Не використовуйте трендові хештеги (#ЯНеБоюсьСказати, наприклад), щоб отримати вигоду від нещастя інших.
Також вам може бути цікаво:
Інші статті
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2017