Як використовувати хештег?
Хороша новина: вам не потрібно жодного спеціального програмного забезпечення, досвіду кодування, або навіть вищої освіти, щоб створити хештег. Єдине, що вам потрібно зробити, — це поставити знак # безпосередньо перед словом або фразою, яку ви хочете перетворити на хештег.
Писати фразу потрібно:
➔ без пробілів;
➔ без розділових знаків;
➔ без спеціальних символів.
5 причин почати використовувати хештеги
Вони допомагають вашій цільовій аудиторії знайти вас
Деякі ваші потенційні покупці шукають цікаві їм матеріали, скориставшись функцією пошуку за конкретним хештегом. Використовуючи хештеги, які представляють інтерес для вашого ідеального клієнта, ви збільшуєте шанси бути знайденим.
Вони підвищують охоплення публікації
Так само, як і в контекстній рекламі, за найпопулярнішими запитами приходить більше користувачів. Однак популярні хештеги на те і популярні, що використовуються всіма, кому не лінь. А значить, створюють такий потік повідомлень, що в них ваш пост може просто загубитися. Так, охоплення збільшиться, але переглядів буде мало. Тому варто поєднувати в одному пості загальні хештеги і більш конкретні.
Вони допомагають тримати руку на пульсі
Хештеги чудово підходять для дослідження популярної теми або трендових обговорень у мережі. У рядку пошуку в ФБ вводимо #викликприйнято. Бачимо всі публікації за цим хештегом у хронологічному порядку.
Хештеги можуть передати ваш гарний настрій іншому
Використовуючи влучні фрази для опису теми посту, ви можете показати, що у вас із почуттям гумору все добре. Як не нашкодити своїй репутації, загравшись у Бенні Хілла, читайте далі.
Вони допомагають класифікувати ваш контент
Наприклад, захід Profit Convention проходить щороку. Коли ми пишемо про те, що відбувалося минулої фітнес-конвенції, ми використовуємо хештег #profit2016, а коли про те, що буде відбуватися на наступній, — #profit2017.
Коли користувач клікне по них, він побачить усі пости і новини про конкретний захід. Ну, а якщо ми хочемо розповісти про те, як проходить конвенція з «місця події», ми... встановлюємо на конвенції інстапринтер. Усі учасники отримують роздруковані фото (вони публікують їх в інстаграмі з хештегом #profitstory — принтер друкує), а ми — нових фанів, згадки і популярний хештег.