Якщо будь-який юзер прискіпливо підраховує лайки під своїми постами, то що говорити про бренди? Для них популярність у соцмережах тісно пов'язана з продажем і просуванням у мережі.
Але юзер дійсно може задовольнитися тільки лайками і шерами. А щоб оцінити, наскільки ефективно працює бізнес-сторінка, потрібно набагато більше інформації.
Після блокування «ВКонтакті», в УАнеті залишилося дві провідні соцмережі, які бренди найчастіше використовують для просування: «Фейсбук» та «Інстаграм». Про них і поговоримо.
Які метрики пропопонує «Фейсбук» «Фейсбук» надає досить детальну і зрозумілу статистику по бізнес-сторінці.
Залученість. Найбільш очевидний, але не найголовніший показник. Сюди входить звичний комплект: лайк, шер і коментар. Можна побачити, як люди взаємодіють із кожним постом окремо або з усіма постами сторінки протягом деякого періоду.
Охоплення. Це кількість людей, які побачили ваш пост. І воно значно більше, ніж сама залученість.
Із кожним лайком / шером / коментарем пост з'являється в стрічці користувачів, які з ним взаємодіяли. Його бачать друзі і підписники цих людей, які до цього могли навіть не знати про ваш бренд. Тут криється один із секретів знаменитої фрази «Відповіла в лічку», яка так набила оскому всім, хто хоча б раз дізнавався про ціну товару у фейсбук-продавців. Кожне запитання — це коментар, що підвищує охоплення і піднімає пост у стрічці користувача. Плюс можливість зав'язати діалог у лічці, але це вже
інша розмова.
Органічне і платне охоплення в статистиці показано окремо.
Відео. Цифри в цій колонці демонструють, скільки людей дивилися ролики, які ви публікуєте, довше 3 секунд.
Відмітки «Подобається». Люди, які лайкнули вашу сторінку, показані в цій колонці. Враховуйте і зворотний показник — позначки «Не подобається». Якщо кількість відписок раптом підскочила, терміново шукайте, що ви робите не так.
Ті ж, хто підписався на оновлення, але лайк не поставив, — в колонці «Підписники сторінки».
Показник
«Перегляди сторінки» рахує людей, які не обмежилися переглядом посту в своїй стрічці, а зацікавилися вами, перейшли на саму сторінку і погортали один або кілька її розділів.
І, нарешті,
«Дії на сторінці» — це люди, яких ви зацікавили настільки, що вони клікнули на ваші контактні дані або на кнопку із закликом до дії.
Усі ці показники можна дивитися як в цілому за певний період, так і дрібно: за один день, за один пост, із розбивкою по розділах або елементах сторінки (реальна адреса, телефон, посилання на сайт, кнопка з СТА тощо).
Якщо ви запускали рекламу для окремих посад або всієї сторінки, в рекламному кабінеті для вас є ще кілька важливих цифр.
Ефективність кампанії показує, наскільки вам вдалося досягти мети: отримати кліки на сайт, лайки для посту або для сторінки і т.д. І у скільки вам обійшовся кожен із цих кліків або лайків.