Якщо з пізнаваністю і довірою все складеться, то і продаж піде. Але треба розуміти, як писати і що потім робити з написаним, щоб провести користувача усім ланцюжком відносин: від впізнавання до довіри і тієї самої сигнальної лампочки на момент вибору.
Контент-план для Facebook повинен містити корисні пости, пости, орієнтовані на продаж і фан. Пропорцію можна варіювати залежно від реакції передплатників і від загальної атмосфери сторінки. Але
корисний контент у будь-якому разі повинен складати основну частину. Це цемент, який скріплює в голові клієнта ваш бренд і відчуття «добре, корисно, довіряю».
Знайдіть питання, які хвилюють вашу аудиторію, і відповідайте на них устами бренду, вустами експертів, лідерів думок або звичайних користувачів, які вже мають справу із вашим продуктом.