Унікальність текстів В інтернеті багато текстів потрібної вам тематики. Деякі з них хороші настільки, що хочеться подумки шльопнути на них штамп «Підтримую автора» і вивісити на власному сайті. Навіщо платити більше: все вже написано до нас, розумно і дохідливо.
Існує одразу дві причини, чому хороший і правильний, але чужий текст виб'є ваш сайт «із сідла» і обрушить усі показники ефективності.
Перша причина — ваші читачі. Друга — пошукові системи, від яких залежить, чи потрапить ваш сайт читачу на очі.
Навіщо читачеві унікальність
Якщо вам доводилося шукати інформацію в інтернеті, ви знаєте, як дратують сторінки, що повторюють одні й ті самі тексти, в кращому разі написані різними словами.
І як приємно знайти ресурс, який публікує дійсно актуальну і корисну інформацію з вашого питання: поради, огляди, думки експертів.
Такий сайт ставлять у закладки, на нього повертаються, підписуються в соцмережах, щоб не втратити жодного оновлення.
На такому сайті з більшою ймовірністю зроблять покупку: спрацьовує репутація надійного і корисного помічника.
Власний якісний контент вимагає зусиль і грошей. Але він «чіпляє» користувача, а копіпаст із чужих ресурсів — ні. Вони залишають лише поганий післясмак і відчуття, що тебе обдурили.
Пошуковий робот: відрізняється розумом і кмітливістю
Друга причина писати унікальні тексти — «вартові» або алгоритми пошуку. Вони повинні оперативно видавати користувачеві перелік сторінок, які максимально відповідають пошуковому запиту. Для цього всі тексти, що потрапляють до мережі, алгоритм, він же робот, обробляє і позначає за низкою ознак.
Пошукові системи періодично змінюють правила ранжування сторінок. Але деякі принципи залишаються незмінними.
Що люблять пошуковики:
● Унікальність. Програма прораховує відсоток плагіату в тексті, відрізняє оригінал від дублікатів, пізнає рерайт (переказ тексту іншими словами). Сторінки з оригінальним текстом піднімаються в топ видачі, дублікати — опускаються донизу.
За зловживання краденими текстами сайт може бути покараний і повністю виключений із пошуку.
● Корисність. Програма оцінює, чи дійсно текст відповідає заявленій темі і може бути корисним користувачеві, або це просто набір фраз із ключовими словами.
● Регулярне оновлення інформації на сайті. Ресурс, який постійно публікує свіжі унікальні матеріали по темі, пошуковик розцінює як більш корисний і показує його читачеві в перших рядках видачі.
Якщо врахувати, що користувач у середньому переглядає не більше 2-3 сторінок пошукової видачі, стає зрозуміло, що шансів потрапити йому на очі не так вже й багато. Потрібно постаратися, щоб скористатися цими шансами. І почати варто з унікального, але водночас корисного і потрібного контенту для сайту.