Навіщо читачеві унікальність?

Існує дві причини!
Унікальність текстів

В інтернеті багато текстів потрібної вам тематики. Деякі з них хороші настільки, що хочеться подумки шльопнути на них штамп «Підтримую автора» і вивісити на власному сайті. Навіщо платити більше: все вже написано до нас, розумно і дохідливо.

Існує одразу дві причини, чому хороший і правильний, але чужий текст виб'є ваш сайт «із сідла» і обрушить усі показники ефективності.

Перша причина — ваші читачі. Друга — пошукові системи, від яких залежить, чи потрапить ваш сайт читачу на очі.


Навіщо читачеві унікальність

Якщо вам доводилося шукати інформацію в інтернеті, ви знаєте, як дратують сторінки, що повторюють одні й ті самі тексти, в кращому разі написані різними словами.

І як приємно знайти ресурс, який публікує дійсно актуальну і корисну інформацію з вашого питання: поради, огляди, думки експертів.

Такий сайт ставлять у закладки, на нього повертаються, підписуються в соцмережах, щоб не втратити жодного оновлення.

На такому сайті з більшою ймовірністю зроблять покупку: спрацьовує репутація надійного і корисного помічника.

Власний якісний контент вимагає зусиль і грошей. Але він «чіпляє» користувача, а копіпаст із чужих ресурсів — ні. Вони залишають лише поганий післясмак і відчуття, що тебе обдурили.

Пошуковий робот: відрізняється розумом і кмітливістю

Друга причина писати унікальні тексти — «вартові» або алгоритми пошуку. Вони повинні оперативно видавати користувачеві перелік сторінок, які максимально відповідають пошуковому запиту. Для цього всі тексти, що потрапляють до мережі, алгоритм, він же робот, обробляє і позначає за низкою ознак.

Пошукові системи періодично змінюють правила ранжування сторінок. Але деякі принципи залишаються незмінними.

Що люблять пошуковики:

Унікальність. Програма прораховує відсоток плагіату в тексті, відрізняє оригінал від дублікатів, пізнає рерайт (переказ тексту іншими словами). Сторінки з оригінальним текстом піднімаються в топ видачі, дублікати — опускаються донизу.

За зловживання краденими текстами сайт може бути покараний і повністю виключений із пошуку.

Корисність. Програма оцінює, чи дійсно текст відповідає заявленій темі і може бути корисним користувачеві, або це просто набір фраз із ключовими словами.

Регулярне оновлення інформації на сайті. Ресурс, який постійно публікує свіжі унікальні матеріали по темі, пошуковик розцінює як більш корисний і показує його читачеві в перших рядках видачі.

Якщо врахувати, що користувач у середньому переглядає не більше 2-3 сторінок пошукової видачі, стає зрозуміло, що шансів потрапити йому на очі не так вже й багато. Потрібно постаратися, щоб скористатися цими шансами. І почати варто з унікального, але водночас корисного і потрібного контенту для сайту.
Також вам може бути цікаво:
Інші статті
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2017