Перш ніж приступити до посіву, подумайте, які показники результативності потрібно відстежити. Поставте собі запитання:
● Як ви зрозумієте, що конкретна
стаття досягла своєї мети?
● Якими показниками це можна виміряти?
● Як включити ці показники в схему посіву контенту і відстеження аналітики?
Відстежувати ефективність кожної одиниці розміщеного контенту можна за допомогою UTM-міток. Для максимально точної оцінки вказуйте в UTM-посиланні наступні дані:
● платформа, де розміщена стаття;
● дата розміщення;
● формат (посилання в блог,
email-розсилка, рекламне просування тощо);
● ключові слова.
Дані щодо кожного посилання відстежуйте в аналітиці та вносьте до таблиці. Так ви зможете порівняти, який варіант розміщення дав більший результат.
Отже, ви написали статтю, розмістили її у кількох джерелах, заміряли, скільки трафіку дав кожен варіант розміщення. Але це лише проміжний етап. Або, точніше, один із проміжних етапів.