Ваші статті можуть дати вам більше

Поради щодо посіву контенту від Хайді Коен
Суворі часи, суворі звичаї. Щоб текст про ваш бізнес прочитали, недостатньо просто зробити його цікавим. Потрібно принести його читачеві на блюдечку з красивою облямівкою.

Без грамотного поширення навіть найкорисніший і виплеканий контент залишатиметься лежати баластом у блозі. А міг би приводити ліди і ще більше закохувати у вас клієнтів.

Практикуючий маркетолог і бізнес-лектор із США Хайді Коен опублікувала у себе в блозі поради щодо ефективного посіву контенту. Ми адаптували її матеріал і пропонуємо вам. Якщо ви плануєте контент-просування або вже впроваджуєте його, стаття точно варта вашої уваги.

Джерело тут

Суть контент-маркетингу не в тому, щоб створити дуже багато контенту. А в тому, щоби робити контент ефективним і змушувати його працювати на ваш бізнес.
Продуманий посів дає змогу вашим статтям потрапляти в поле зору читачів, навіть якщо з моменту публікації минуло багато часу. Це дає приплив ЦА, якій цікаво те, про що ви пишете і що робите. Дає ліди, зацікавлені у ваших послугах. Як результат — зростає продаж і показник CLV (довічна цінність клієнта).

Але забудете про посіви — і всі зусилля, витрачені на створення та оптимізацію контенту, виявляться марними.

Сіємо — рахуємо — покращуємо — знову сіємо

Посів контенту — це ланцюжок із чотирьох ланок:

● розміщення статті в різних джерелах;
● відстеження і контроль результатів;
● доопрацювання і оновлення статті, тестування різних форматів подачі;
● повторний посів із відстеженням результатів.

Відстеження результатів — ось крок, без якого весь ланцюжок буде безглуздим. Якщо ви створюєте і розміщуєте контент, але не відстежуєте, що він вам дає, то в який спосіб ви визначите, що весь ваш контент-маркетинг взагалі чогось вартий?

Перш ніж приступити до посіву, подумайте, які показники результативності потрібно відстежити.

Поставте собі запитання:

● Як ви зрозумієте, що конкретна стаття досягла своєї мети?
● Якими показниками це можна виміряти?
● Як включити ці показники в схему посіву контенту і відстеження аналітики?

Відстежувати ефективність кожної одиниці розміщеного контенту можна за допомогою UTM-міток. Для максимально точної оцінки вказуйте в UTM-посиланні наступні дані:

● платформа, де розміщена стаття;
● дата розміщення;
● формат (посилання в блог, email-розсилка, рекламне просування тощо);
● ключові слова.

Дані щодо кожного посилання відстежуйте в аналітиці та вносьте до таблиці. Так ви зможете порівняти, який варіант розміщення дав більший результат.

Отже, ви написали статтю, розмістили її у кількох джерелах, заміряли, скільки трафіку дав кожен варіант розміщення. Але це лише проміжний етап. Або, точніше, один із проміжних етапів.

Поширення контенту — шлях експериментів. І це точно щось більше, ніж одноразове розміщення або розсилка по базі.
Перша фаза посіву дала результати, ви їх вивчили. Далі починається наступна фаза — тестування. Її мета — поступово трансформувати і допрацьовувати опублікований контент, щоб він зібрав максимум продуктивної уваги аудиторії.

Що можна змінювати в уже опублікованій статті

Заголовки
Ілюстратив, підбірка та оформлення цитат, додавання відеоматеріалів і т. д.
Візуалізація
Іллюстратів, добірка і оформлення цитат, додавання відеоматеріалів і т.д.
Формати реклами
Зображення та описи на банерах, тексти підводок, таргетинг оголошень.
Час
Публікуйте контент у різний час доби і в різні дні тижня.
СТА
Змінюйте формулювання закликів до дії та їхнє розташування в тексті.
Цільові сторінки
Розміщуйте на цільовій сторінці посилання на інші статті, на релевантні продукти. Дайте користувачеві можливість підписатися на ваші сторінки в соцмережах і на поштову розсилку.
Власне стаття
Зрештою, видозмінюйте саму статтю. Оптимізуйте старі матеріали, доповнюйте їх актуальною інформацією, частково замінюйте текст інфографікою та слайдами і просувайте статті знову як свіжий контент.
Змінюйте тільки один елемент публікації за раз. Інакше ви не дізнаєтеся, який саме тест-фактор вплинув на зміни.
Не задовольняйтеся тільки показниками трафіку. Продовжуйте відстежувати результати змін протягом певного часу, щоб зрозуміти, чи конвертується цей трафік у продаж.

Найвдаліші варіанти «посівних» форматів зберігайте, відзначайте, де вони були розміщені і яка аудиторія на них відгукнулася. Вам буде зручніше орієнтуватися на ці дані в подальшому.

Поширюйте опублікований контент як на власних ресурсах, так і в соціальних мережах, на платних трастових майданчиках. Постійно відстежуйте показники ефективності і тестуйте різні зміни, щоб зрозуміти, що для вашої аудиторії працює краще. Не зупиняйтеся: ланцюжок «сіємо — рахуємо — покращуємо — знову сіємо» можна продовжувати як завгодно довго, домагаючись все кращих і кращих показників.

І в будь-якому разі корисно побачити зв'язок між створенням контенту і досягненням маркетингових цілей, зрозуміти, наскільки рентабельні ваші інвестиції в контент-маркетинг.
Також вам може бути цікаво:
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2018