Blog sells: як працює продаж
за допомогою блогу

І чому ці конверсії не завжди очевидні
Абревіатура ROI (повернення інвестицій) — майже мантра для власників бізнесу і маркетологів. Будь-який діловий крок повинен підвищувати цей показник. І якщо ідеї або маркетинг-інструменти не приносять очевидний ROI, буде набагато складніше подолати скептицизм керівництва. У такій невигідній ситуації іноді опиняється блогінг.

Цей інструмент контент-маркетингу активно використовується для підвищення продажу, якщо йому дадуть шанс. У випадку з блогом шлях до клієнта довший, ніж за допомогою прямої реклами. Але і ймовірність повторних покупок вища. Чому і як це працює, дізнайтеся з нашої статті.

Блог працює на довіру

«Вам доведеться прийняти неприємний факт — дуже складно зробити так, щоб хтось купив у вас щось вперше. Ось навіщо я займаюся контент-маркетингом і налаштовую автоматичні ланцюжки продажу з блогу. Людям необхідно побачити ваш продукт кілька разів, перш ніж вони все ж зроблять покупку», — пише австралійський підприємець-мільйонер Яро Старак онлайн-виданню Foundr.com. Із 2005 року блог — один із основних джерел клієнтів для нього.
Отже, навіщо потрібен контент? Відповідь проста — довіра. Без довіри люди у вас не купуватимуть.
Кожному потенційному клієнту потрібна якась своя комбінація елементів, що створюють довіру всередині нього.

«З чого б людям купувати у незнайомця? — погоджуються експерти американської маркетинг-компанії SERPs. — Покупці знають, що можуть довіряти компаніям Amazon, Walmart. А ви хто такий взагалі? Люди, які читають ваш блог, дізнаються про вас і ваш бізнес. Вони бачать ваші цінності і вирішують, подобається їм це чи ні».
Декілька вагомих аргументів на користь блогів.
Інфографіка звідси: https://www.lyfemarketing.com/blog/blogging-for-business/
Довіра складно піддається підрахунку і прогнозуванню. Але без цього в аспекті продажу може виявитися, що підраховувати майже нічого.

«Це багато в чому поза вашим контролем. Що ви можете зробити — це постійно бути присутнім в онлайн-світі вашого клієнта, постійно звертатися до його різних заперечень і перешкод покупці і, звичайно, завжди пропонувати свій продукт», — радить Яро Старак.

Без SEO навіть класний блог працює слабо

Пошуковий трафік — важливе джерело відвідувачів і можливих конверсій. Пошукові системи індексують ваш сайт, оцінюють його відповідно до власних алгоритмів і показують або НЕ показують його користувачам. Наявність на сайті якісного блогу може додати «ваги» всьому сайту для пошукових систем.

«Чим більше у вас контенту, тим більше ви отримаєте трафіка, тим вище авторитет домену для пошукових систем, тим більше трафіка ви отримуєте, і так по колу», — пояснює британський SEO-експерт Шон Андерсон в блозі маркетингової компанії Hobo (спеціалізується на SEO-оптимізації і генерації трафіку з пошукових систем).
Інфографіка звідси: hobo-web.co.uk
Як ми вже писали, якщо слова «SEO» або «пошукова оптимізація» асоціюються у вас із нечитабельними текстами, то ви багато чого пропустили. Пошукові алгоритми змінилися, і тепер в топ видачі потрапляють інформативні та якісні статті.
Грамотний підхід до SEO може допомогти пошуковикам помітити і проіндексувати вашу публікацію. А значить — привести трафік до вас на сайт.

Із блогу приходять лояльні клієнти

Крім SEO і контекстної реклами джерелом «теплих» лідів може стати блог.

«Із пошукових систем у блог читачі потрапляють по довгих пошукових запитах. Це означає, що людина вже вивчила безліч варіантів і тепер шукає щось конкретне», — розповідає СЕО агентства Content.UA Євгенія Родіонова. З її слів, такий клієнт може шукати інформацію за якимись окремими аспектами продукту.

«Якщо ми напишемо статтю, яка відповість на запитання користувача зрозумілою йому мовою, або запропонуємо цікаве порівняння двох товарів, то з кожним абзацом клієнт буде ставати все лояльнішим. І до кінця статті, найімовірніше, буде готовий прийняти рішення про покупку», — пояснює Євгенія.
Потрібно враховувати, що контент блогу працює в зв'язці з усім іншим сайтом. І продаж можуть загальмувати інші фактори.
«Сайт повинен бути без помилок, акуратним і не перевантаженим. Наприклад, стаття в блозі може бути хорошою, а дизайн або юзабіліті сайту — ні. Покупець не буде довіряти виробникові, у якого сайт недостатньо опрацьований», — говорить Євгенія Родіонова.

Якщо проблема все ж у блозі

Ще одна причина, через яку блог може недостатньо ефективно сприяти продажу, — відсутність у постах заклику до дії. Користувачі можуть прочитати статтю, але зробити що-небудь далі їм просто не прийде в голову!

Іноді причини низького ROI криються безпосередньо в блозі. Навіть якщо з якістю і актуальністю контенту все гаразд, цього може виявитися недостатньо.

Детальніше розповідає маркетолог, консультант компаній зі списку Fortune 500 Аджей Агравал. У статті для Forbes він називає кілька найбільш поширених причин низького ROI у блогу. Одна з них — недостатнє просування блогу серед аудиторії.
Якщо записи не поширюються далі самого блога або корпоративного сайту, зростання читацької аудиторії малоймовірні.

Просування через соцмережі, лідерів думок і можливість легко підписатися на блог через електронну пошту допоможуть наростити лояльну аудиторію, яка може перетворитися на конверсії.
«Не забувайте, що головна мета контент-маркетингу — створювати контент, який приверне потенційні ліди, і вони, можливо, стануть конверсіями. Якщо у вас виходить залучити читачів, але ви нічого не робите, щоб підштовхнути їх до наступного кроку, ваш ROI постраждає», — резюмує Аджей Агравал.

Поліпшити пошукові позиції і, відповідно, потенційні конверсії допоможуть ще два нескладних кроки: внутрішня перелінковка статей у блозі і розміщення ключового слова в URL статті. Обидва способи полегшують Google індексацію ваших сторінок.

На додаток до тривалості перегляду внутрішні лінки та ключові слова сигналять пошуковій системі про те, що ваш контент актуальний реальним користувачам, і ваш сайт варто показувати більше.

Нестандартні рішення для продажу через блог

І хоча більшість блогів не є прямим каналом продажу, з кожного правила є винятки.

Наприклад, блог Waitbutwhy. Його позиціонування важко назвати зрозумілим. Але в авторів відмінне почуття гумору і талант цікаво пояснювати складні явища. В кінці статті можна замовити м'яку іграшку у вигляді героїв оповідання. Або купити яскраву PDF-версію для перегляду офлайн.
Безпосередньо з блогів продаються цифрові продукти: навчальні курси, електронні книги, коучинг-сесії і т.д.
Австралійський підприємець Яро Старак, якого ми згадували вище, заробив свій перший мільйон саме так. Хоча й він передусім використовує блог для збору підписки на свою email-розсилку. Але, за його словами, прямий продаж із блогу також трапляється.
І насамкінець. Ваш блог може стати відмінним інструментом прямої реклами. Інфографіки, добірки і пояснювальні статті можуть розлетітися по інтернету і достукатися до ваших клієнтів швидше і дешевше, ніж проплачені банери. Особливо якщо ваші клієнти вже активно використовують блокувальники реклами.
Також вам може бути цікаво:
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2019