Як пишемо
Точне тлумачення термінів і професійних формулювань. Це скоротить час, витрачений на редагування. Та й автори, які тільки-но почали знайомитися зі сферою, будуть менше помилятися у фактажі і швидше увійдуть в курс.
Базові вимоги до лексики. Виділіть слова і формулювання, які не можна вживати в текстах взагалі або можна тільки в суб'єктивних авторських матеріалах, але не від імені бренда. Зберіть допустимі і неприпустимі синоніми для часто повторюваних слів (категорії товару, збірні назви продуктів тощо).
Базові вимоги до стилістики. За якою схемою пишуться картки товару, категорійні тексти, тексти для блогу та інші формати контенту, які ви використовуєте на проекті? Яку інформацію потрібно давати, яку ні? Наприклад, споживчі якості продукту описуємо, історію його винаходу — ні.
Додайте приклади працюючих текстів, в ідеалі — з розбором текстових прийомів, які там застосовувалися.