Якщо поняття «SEO-оптимізація» асоціюється у вас із нечитабельними текстами, забитими ключовиками, то ви багато чого пропустили. Пошукові роботи тепер, як і ми з вами, надають перевагу якісним інформативним статтям. А нецікаві, переспамлені і нечитабельні — знижують у видачі.
Суть SEO-оптимізації у тому, щоб допомогти пошуковим роботам помітити вашу публікацію. Без цього навіть найкрутіші матеріали побачать тільки ті, хто стежить за оновленнями вашого блогу. Оптимізована ж стаття потрапить на очі значно більшій кількості людей і ще довго буде вести до вас трафік.
Що потрібно, щоб потоваришувати з пошуковими системами
● зібрати запити, за допомогою яких люди шукають інформацію по темі вашої статті;
● використовувати їх у тексті, заголовках, підзаголовках і метаданих;
● перелінкувати статтю з іншими матеріалами блогу, подібними за тематикою;
●
«посіяти» статтю на сторонніх ресурсах, щоб отримати зворотні посилання.