ЯК ЗАБРАТИСЯ В ГОЛОВУ ДО КЛІЄНТА

Приклад дієвого контент-маркетингу від Майкла Мейвена
Іноді контент-маркетинг може обійтися і без тексту. Але без розуміння, що хвилює і цікавить вашу аудиторію, — ніколи.

Підприємець і колумніст Forbes.com Майкл Мейвен у своїй колонці описав приклад контенту, що працює ідеально. При всій простоті і невибагливості він точно враховує інтереси ЦА, і завдяки цьому дає змогу буквально залізти в голову клієнтам.

Джерело тут.
Уміння проникати в голови клієнтів важливе і для нових компаній, і для бізнесу з історією. Знаючи, про що думають ваші потенційні клієнти, ви зрозумієте, з якими проблемами вони стикаються. А значить, дізнаєтеся, як ваш бізнес може їм допомогти.

Визначивши «больові точки», можна розробляти стратегію контент-маркетингу. Але більшість компаній, які я бачу, здійснюють тактичну помилку: вони створюють контент заради контенту. Їхня логіка: більше контенту — більше інформації для пошукових систем, а вже це приведе людей на сайт компанії, чи не так?

Може бути. Але давайте розглянемо інший підхід.

Набагато корисніше й ефективніше створювати контент, який буде актуалізуватися знову і знову, і зміцнювати позиції вашої компанії в свідомості цільової аудиторії.

Якщо це звучить складно, не хвилюйтеся. Насправді це дуже просто.

Потужний контент-маркетинг: реальний приклад

Минулими вихідними я взяв участь у забігу для дітей Great Ormond Street Hospital.

Моєму синові в цій лікарні робили відкриту операцію на серці, коли йому було шість місяців. Відтоді щороку ми з друзями приєднуємося до тисяч людей, які беруть участь у благодійному 5-кілометровому забігу на користь Great Ormond Street Hospital.
Участь у благодійній гонці RACE FOR THE KIDS сприяла відкриттю чудової стратегії контенту
Після гонки моя дружина купила в благодійному магазинчику багаторазову пляшку з водою, зручну для нашого маленького сина. А пізніше того ж дня я помітив у ванній кімнаті невелику картинку-діаграму.
Ця таблиця дуже схожа на ту, що опинилась у моєму будинку.
Ідея діаграми була в тому, щоб за кольором сечі визначити, чи достатньо води ви п'єте. Якщо вона занадто темна, ви, ймовірно, зневоднені, і потрібно пити воду. На діаграмі вказано, скільки рідини потрібно випити в кожному випадку.

Моя дружина п'є достатньо води протягом дня, але знає, що я не виконую денну норму. Отже, ця картинка опинилася в нашій ванній кімнаті як нагадування, щоб я не забував пити більше води.

Внизу під колірною шкалою я помітив адресу сайту. Звісно, я зайшов туди. І знайшов там цілу лінійку преміальних багаторазових пляшок для води, кавових чашок, навіть харчових контейнерів та інших хороших товарів компанії. Ціна на деякі з цих пляшок досягала майже $29.

Що я зробив далі?

Я одразу ж заховав цю діаграму, щоб моя дружина не стала жертвою розумної маркетингової стратегії і не скупила у них весь запас! Дякую, я користуватимусь звичайною пляшкою з водою.


Тепер давайте розберемо, що щойно трапилось
  1. Ми придбали преміум-пляшку з водою. Компанія знає, що як покупці продукту ми ідеальні кандидати на те, щоб повернутися і купити аналогічні товари.

  2. Компанія забезпечила елемент постійного відсилання до пляшки з водою за допомогою продуманого контенту — діаграми сечі.

  3. У цього розумно створеного контенту був також і вірусний аспект. Моя дружина не мала в ньому потреби, але знала, що мені це буде цікаво. Тому залишила діаграму там, де я її точно побачу.

  4. Контент-маркетинг виявився ефективнішим, ніж очевидна частина маркетингу. Подумайте про це. Якби мені просто сказали: «Приходьте на наш сайт і зробіть покупку» (а так організовано більшість рекламних акцій), — це пішло би просто в кошик. Але саме це промо не дійшло до кошика і фактично проникло у наш будинок.

  5. Вивчивши контент, я відправився на сайт. Якби я був подібний до більшості людей, то переглянув би все. І, оскільки я купую пляшки з водою, можливо, спокусився би на ще одну покупку. Це приносить дохід компанії.

Як створити хороший дієвий контент

Просто прочитайте пронумерований список вище. Це покрокове керівництво, яке ви можете використовувати для створення дієвого контенту.

Ваш контент не повинен бути довгим чи складним, але він повинен бути корисним.

Він навіть не повинен бути оригінальним. Досить, якщо він має вигляд нового і такого, який може допомогти (діаграма про сечу зовсім не оригінальна, але для мене ця інформація була новою).

Якби цей контент робив я, то, ймовірніше, поклав би в коробку не один, а кілька вкладишів із діаграмою. І тоді вона могла би потрапити в руки кількох людей.

Подумайте про це, коли будете створювати свою наступну стратегію контент-маркетингу. Це повинно бути корисно, і якщо ви зрозумієте потреби аудиторії правильно, це забезпечить дохід вашій компанії на довгі роки.
Секрети успіху в бізнесі зазвичай знаходяться просто перед вашими очима. Потрібно лише тримати очі відкритими.
Також вам може бути цікаво:
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2018