Уміння проникати в голови клієнтів важливе і для нових компаній, і для бізнесу з історією. Знаючи, про що думають ваші потенційні клієнти, ви зрозумієте, з якими проблемами вони стикаються. А значить, дізнаєтеся, як ваш бізнес може їм допомогти.
Визначивши «больові точки», можна розробляти стратегію контент-маркетингу. Але більшість компаній, які я бачу, здійснюють тактичну помилку: вони створюють контент заради контенту. Їхня логіка: більше контенту — більше інформації для пошукових систем, а вже це приведе людей на сайт компанії, чи не так?
Може бути. Але давайте розглянемо інший підхід.
Набагато корисніше й ефективніше створювати контент, який буде
актуалізуватися знову і знову, і зміцнювати позиції вашої компанії в свідомості цільової аудиторії.
Якщо це звучить складно, не хвилюйтеся. Насправді це дуже просто.