Завдання крауд-маркетолога — знайти місця проживання потенційних клієнтів: форуми, сервіси запитань і відповідей, сайти-відгуковики, соціальні мережі, онлайн-спільноти тощо. Вдало підібраний майданчик допоможе досягти найбільшої ефективності при проведенні крауд-маркетингу. У кожного типу майданчиків є свої особливості.
Тематичні форуми
Де однодумцям жити добре? Форум — це натовп зацікавлених користувачів, ідеальне місце для крауд-маркетингу. Запитання, відповіді, прохання про рекомендації і поради.
Знайти форум необхідної тематики нескладно: в пошуку вбиваємо ключ і фразу inurl: forum.
Рекомендації для ефективного використання цього майданчика:
- тільки активний, живий форум, останньому коментарю в гілці має бути не більше місяця від появи;
- активний, зареєстрований профіль для написання відгуків;
- сталість дій: відповідати на поставлені запитання, підтримувати обговорення, коментувати;
- пости повинні відповідати темі, вселяти довіру, жодного спаму.
Сервіси запитань і відповідей Сама назва майданчика говорить за себе: тут можна запитувати і відповідати. Потрапляємо на такі ресурси за допомогою звичайного пошуковика, вводячи в рядок навідні запитання: «що краще ...», «як вибрати ...» тощо.
Рекомендації для ефективного використання цього майданчика:
- правильно складена навідна тема — запорука успіху;
- інформація повинна бути провокуючою, але не агресивною;
- наявність декількох активних профілів для стратегічної гри (для просування запитань, відповідей, порад), запитання / відповіді / поради;
- рекламувати за допомогою обіграної життєвої ситуації, яка би могла трапитися з кожним;
- бути готовим до того, що розміщені посилання у відповіді можуть бути видалені модераторами.
Сайти-відгуковики Я вимагаю книгу скарг і пропозицій! Так, будь ласка, — сайти-відгуковики. Такі ресурси дуже популярні серед користувачів, швидко індексуються. Тут залишають відгуки, свої враження про все на світі, обмінюються корисною інформацією. Хороший ґрунт для крауд-маркетингу.
Рекомендації для ефективного використання цього майданчика:
- будьте готові до тривалої, ретельної модерації;
- відгуки повинні бути природними, ідеально — життєвими, реальними;
- розміщуйте пости з різних IP-адрес.
Соціальні мережі У пошуковій системі соціальної мережі знаходимо відповідні тематичні спільноти, вбиваємо потрібне запитання, після чого отримуємо відповіді, коментарі, відгуки. Акуратно беручи участь в обговореннях, залишаємо інформацію про себе, компанію, продукт. Також можна скористатися «Лідсканером» — відомим сервісом моніторингу соціальних мереж, за допомогою якого здійснюється парсинг за соціальними мережами. У «Лідсканері» можна вибрати галузь, місто, побачити потік повідомлень потенційних клієнтів.
Рекомендації для ефективного використання цього майданчика:
- тільки реальний, живий акаунт;
- прямої реклами слід уникати;
- бути готовим до блокування акаунта у випадку переспаму.
Ланцюгова реакція запущена, що далі? Як оцінити ефективність крауд-маркетингу.
Аналізуйте дані, отримані з
Google.Analytics. Виходячи з поставлених цілей, беремо необхідні нам показники — це можуть бути кількість посилань і згадок бренду, кількість і якість переходів користувачів за цими посиланнями, зростання брендового трафіку, продаж із переходів за посиланнями.
Не миттєво, але впевнено ви будете рухатися до мети. Перші результати при постійній роботі ви побачите вже за кілька місяців. Безперечним плюсом використання крауд-маркетингу стане формування прямого трафіку від лояльно налаштованої аудиторії. На завоювання такого лояльного користувача від звичайного SEO потрібно в 3 рази більше часу. А позитивно налаштований потенційний клієнт — це запорука успіху на ринку продажу товарів і послуг.