«Франкенпейдж»

Як перетворити лендинг на монстра продажу
Євгенія Родіонова, керівник та ідейний натхненник Сontent.UA, нещодавно повернулася з американської конференції з маркетингу Digital Summit Seattle і привезла море новин, ідей і вражень. Із задоволенням ділимося з вами. Серію публікацій про виступи спікерів конференції починаємо з презентації Олі Гарднера з компанії Unbounce про лендинги.
Дані + дизайн = ідеальний лендинг

Це історія кохання. Кохання між даними і дизайном. Давайте уявимо, що дані — наречена, а дизайн — чарівний хлопець Франкенштейн, який шукає ключ до її серця.
Дизайн — надзвичайно важлива річ. Ми це не тільки знаємо, але й відчуваємо на собі. Хороший дизайн усуває плутанину. Про двадцять три принципи дизайну, які Олі використовує під час створення лендингу, читайте в наступній статті. Стежте за нашими новинами!
Розглянемо для наочності веб-сторінку. Що її творці хочуть сказати своїм дизайном і наповненням?
«Маркетингове програмне забезпечення», «маркетингова платформа», «зареєстрована торговельна марка», «зарядіть свій бренд» і знову «зареєстрована торговельна марка». Складається враження, що сайт продає торгові марки. І це дуже відволікає увагу. Насправді, він продає програмне забезпечення для маркетологів.

Заходячи на ваш сайт, людина повинна моментально зрозуміти, чим саме ви займаєтеся і чому ваш продукт унікальний. Ясність — найважливіший аспект конвертації відвідувачів у клієнтів. Немає ясності — немає контакту. Немає контакту — немає продажу.
Що робить сайт зрозумілим?

Перше правило: не відволікайте увагу клієнта від головної мети. Ви скажете: «Я завжди знаю точно, що мені потрібно і не відволікаюся на дрібниці». Подивимося, як змінюється увага користувача залежно від різних змінних.

Ось так люди знаходять (або не знаходять) ваш сайт: заходять у пошуковик і вводять пошукове слово.
Вони бачать результати видачі і клікають по них у міру зниження популярності, порівнюючи різні пропозиції.

Вам потрібно бути кращими, ніж ті, хто був до вас, або буде після. Для цього ваша пропозиція повинна бути зрозумілою для відвідувача із перших секунд перегляду. Його не повинно нічого відволікати. Подивіться на наступний приклад:
Після п'ятисекундного перегляду цієї сторінки 92% користувачів припустили, що ця компанія займається організацією дайвінгу. І тільки 8% відповіли правильно: вона продає програмне забезпечення для вебінарів.

Ось інший сайт.
Він страшенно нудний, втім, проглянувши його протягом п'яти секунд, правильну відповідь дали 44% опитуваних. Однак, щойно ми приберемо логотип, який говорить сам за себе, цей показник впаде до 12%.

Рухаємося далі: компанія з незрозумілою назвою, але чіткими картинками і стрілочками, які привертають увагу.
Вони показують, що щось повинно «виходити» з одного девайса і «заходити» до іншого. Здавалося б, нерозумно. Але 44% опитуваних відповіли правильно. Однак, якщо зробити назву в логотипі більш ясною, коефіцієнт розуміння виростає до 68%.

Наступна компанія пропонує нам подивитися на її цифри і статистику.
«Що робить нас найкращим партнером?», «Ми робимо кращий бізнес — подивіться на цифри». Всього 8% респондентів змогли за п'ять секунд зрозуміти, про що все це.

До речі, посилання платного оголошення вело на другорядну сторінку цього сайту. А варто було зробити переадресацію на головну сторінку, і 54% опитуваних змогли би точно описати діяльність компанії. Незначна помилка — і такий відсоток втрачених клієнтів.

Досить зробити найменші зміни. Але так багато компаній цього не розуміє. Можна з упевненістю сказати, що відволікання — найлютіший ворог переходу за вашими посиланнями. Якщо концентрація уваги буде 1:1, то кількість переходів зростатиме.
«Героїчні» фото: ще один експеримент

Такі зображення часто використовують на сайтах.
Що ми бачимо? На задньому плані відбувається щось дуже важливе, а дівчина на передньому плані дивиться просто на нас. Візуальний контакт важливий, але тільки не в цьому випадку. Нікому не подобається, коли на нього так пильно дивляться з екрана монітора.

Олі протестував, наскільки люди розуміють сайт із таким зображенням: тільки 8% змогли визначити, в якій сфері працює компанія.

Фото змінили так, щоб дівчина дивилася не в очі користувачеві, а на назву сайту або важливу інформацію. І показник упізнаваності збільшився на 16%.

А коли погляд на фото спрямували в точку, де в одному реченні описується суть послуги, впізнаваність зросла на 30%. Можливо, ви ніколи б не подумали, що така дурість має значення. А вітм, це так.
Оптимальна довжина онлайн-форм

Наступний графік показує взаємозв'язок розмірів реєстраційної форми і користувацької активності.
Перший стовпчик логічний. Але подивіться на різницю активності між варіантом із чотирма полями форми і з сімома. Не бійтеся експериментувати і додавати більше чотирьох полів.

Чи ефективно публікувати інформацію в нижній частині сайту?

На графіку показано розподіл сайту на зони, а також найкраще місце розташування для інформації. Як бачимо, саме в третій зоні повинна розміщуватися вся корисна інформація. Жодної містики, але краще місце розташування важливих елементів знаходиться в 666 пікселях від гори екрану.
Відгуки клієнтів

Перше правило — вони повинні бути правдоподібними. Наприклад, на сайті фотографа є відгуки, які говорять, що вона врятувала комусь життя, «стала кращим, що було в їхньому житті».
Стоп. Вона фотограф, а не рятівник Малібу. І яке ж у вас сумне життя, якщо фотограф — це найкраще що з вами трапилося. Такі відгуки просто не можуть викликати довіри. Пишіть тільки те, у що легко повірити. В цьому і полягає суть вашої роботи — перетворити віртуальний товар у реальний досвід клієнта.
Ось чудовий приклад того ж фотографа. Доступно і зрозуміло показані прості вигоди від замовлення її послуг. Є текст, є картинки «до» і «після» — це викликає довіру.

Як отримати відгуки?

Використовуйте готові опитувальники для клієнтів, які вже скористалися вашою послугою або товаром. Дайте їм відповісти на декілька простих, але дуже точних запитань. Ви побачите, як слова інших людей перетворюються на інструмент продажу.

Які заклики до дії краще використовувати?

«Телефонуйте негайно!» — дуже популярний спосіб залучити клієнта до активних дій.

Додайте на сайт кнопки закликів, і ви побачите різницю. У написанні і значенні цих кнопок все повинно бути вкрай просто. Ще важливо, щоб вони не дублювалися за змістом: всі пропозиції і дії повинні бути унікальними в своєму роді. Допоможіть людям розібратися в вашому сайті і зрозуміти, що потрібно робити.

Збираємо Франкенштейна — ефективний лендинг


  • На початку — заголовок і підзаголовок, який може бути як під, так і над назвою. Важливо, щоб вони були гранично ясними.

  • Далі параграф із основним описом продукту і кнопкою призову до дії, а нижче — додаткові посилання на опис різних напрямів діяльності.

  • В головний параграф можна також додати невелике експертне відео. 540×400 px — ідеальний розмір. Важливо, щоб відео захоплювало клієнта вже з перших секунд перегляду.

  • Додайте онлайн-форми для зворотного зв'язку.

  • Відгуки клієнтів повинні бути реалістичними і зрозумілими.

  • Додайте кнопку для швидкого отримання основної інформації про продукт.

  • Навіть якщо форма буде значно нижче рівня очей і зони для оптимального розміщення інформації, просто спрямуйте погляд або покажчик саме в той бік.
Ось побачите, як запрацює ваш сайт!
Також вам може бути цікаво:
Інші статті
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2017