12. LinkedIn дає нове життя відносинам B2B Компанія LinkedIn провела низку чудових поліпшень своєї платформи, оновила інтерфейс, прагне поліпшити рекламний функціонал. Завдяки цим та іншим змінам B2B-маркетологи планують щільніше використовувати соціальну мережу в прийдешньому році.
13. Автоматизовані платформи змінюють способи керування рекламоюНові платформи, наприклад, Acquisio і Trapica, обіцяють оптимізувати витрати на рекламу завдяки передовим автоматизованим алгоритмам. Маркетологу достатньо ввести основні параметри рекламної кампанії, а платформа самостійно визначить ідеальну цільову аудиторію і створить ефективні оголошення.
14. Підрахунок потенційних лідів допомагає маркетологам переглянути способи їх переспрямування Використовуючи прогнозований підрахунок лідів, маркетологи можуть визначити потенційних відвідувачів сайту, які найімовірніше стануть покупцями. Все, що їм треба, — це email-адреса та інструменти на зразок Infer, які сканують веб-сайти в пошуках сигналів про бажання покупок. Потім ліди підраховуються, сортуються, а далі маркетологи працюють тільки з відвідувачами, максимально готуючи їх до покупки.
15. Віртуальна реальність під великим питанням?Кілька років тому точилися розмови стосовно того, що віртуальна реальність займе центральне місце в інформаційному просторі. Скептики ж вважають, що далі спільноти геймерів вона не піде, а мейнстримом стане доповнена реальність.
Правдивими виявилися оптимістичні прогнози: окуляри і шолом віртуальної реальності активно завойовують місце в нашому житті. Наприклад, шолом віртуальної реальності
Lenovo Explorer. З одного боку, він розширює можливості комп'ютерних ігор. У комплект входять два зв'язаних із датчиками шолома контролера, які тримають в руках під час гри. З іншого, дає змогу абсолютно по-новому організувати життя. Девайс підтримує технологію змішаної реальності Windows Mixed Reality і має доступ більш ніж до 20 тис. застосунків Microsoft. Із ним можна вирушити в подорож, по-новому організувати робоче місце, оглянути нерухомість перед покупкою і навіть боротися з фобіями. Тільки-но уявіть, який потужний освітній потенціал несуть у собі подібні пристрої!