SMM-тренди 2017

Що допоможе вам випередити конкурентів у соцмережах
Соцмережі тільки здаються «гумовими». Для користувачів, мабуть, так воно і є. Але не для брендів.

Бренди, які хочуть просуватися в соцмережах, вже зараз жорстко змагаються за місце під діджитал-сонцем. Чим більше контенту виробляють користувачі, тим більше доводиться викручуватись бізнес-сторінкам, щоб їхні пости не загубилися в новинній стрічці, а хоч трохи зачепили увагу цільової аудиторії.

Соцмережі зі свого боку намагаються допомогти, чим можуть: запускають нові рекламні можливості, розширюють простір для креативу. В яких напрямах розвиватиметься SMM найближчим часом і які інструменти потрібно оперативно освоювати брендам?

Більше відео, хорошого і різного

Дослідження групи Firebrand Group показало, що 85% маркетологів вважають інвестиції у відеоконтент одними з найбільш рентабельних. На початок року частка відео в інтернет-трафіку становила 69%, і ця цифра постійно зростає.

Бренди активно використовують прямі трансляції Facebook Live, знімають відеоогляди продукції, ведуть відеоблоги.

Візуальний формат допомагає швидко і просто пояснювати ідеї і концепції, тому його так люблять користувачі. А якщо врахувати, що соцмережі при ранжуванні постів віддають перевагу відеоконтенту, стає зрозумілим, чому багато брендів збільшують свої бюджети на створення відео для соцмереж.

Адаптація під мобільні пристрої

Близько 53% користувачів заходять в інтернет із мобільних пристроїв. Повсюдне впровадження 3G-формату буде ще відчутніше збільшувати розрив між мобільним і десктопним трафіком. Це важливий момент для брендів. Якщо ваші рекламні банери і сайт, на які вони ведуть, не адаптовані під мобільні пристрої, ви свідомо втрачаєте велику частину потенційних клієнтів.

Щезаючий контент

Маркетологам хотілося б, щоб контент був вічнозеленим, і, написавши його одного разу, можна було би збирати на нього трафік усе життя. Прикро витрачати ресурси на те, що завтра не просто опуститься в стрічці, а повністю зникне.

Однак, саме ефемерність контенту може стати аргументом до того, що користувач прочитає його просто зараз. Популярність зникаючого контенту в Snapchat і Instagram Stories показує, що старий трюк «бери зараз або втратиш» чудово спрацьовує.

Стислість — сестра конверсії

Середній читач витрачає на читання статті або посту тільки 37 секунд. Через перенасичення інформацією інтервал уваги в інтернеті стає коротшим, ніж будь-коли. Тому ваші пости мають бути структурованими, легкими для читання, і всі важливі моменти повинні бути виділені.

Ця рекомендація більше стосується статей і повідомлень у блогах. Але для соцмереж стислість і структурованість не менш важлива.

Відчуття причетності

У 2017 році бренди все більше грошей інвестують у корисний унікальний контент, який дає змогу створити ефект причетності до чогось важливого. Це резюме тематичних конференцій та навчальних заходів, живі відео- чи Twitter- трансляції з презентацій або подій.

Персоналізація реклами

Чим точніше таргетовані ваші послання до аудиторії, тим вище буде відгук для них. Технології ретаргетинга дають змогу проаналізувати великий масив даних і створити групи користувачів із максимально однорідними інтересами та потребами. Ви зможете створювати релевантний контент для кожної групи окремо і домагатися більш високих показників конверсії.

Використання штучного інтелекту

Чим швидше ви відповісте на запитання користувачів, тим більша ймовірність, що вони приділять увагу вашому бренду, а не підуть до конкурентів. У квітні минулого року Фейсбук дозволив брендам запускати на платформі Месенджера чат-боти. Ці діалогові агенти прекрасно вирішують проблему моментальних відповідей і здатні без вашої участі задовольнити більшість базових запитів потенційного клієнта. По суті, це автоматизована клієнтська підтримка 24/7, що істотно заощаджує ваші гроші і людино-години.

Крім цього, чат-боти аналізують листування, збирають і систематизують інформацію про користувачів, що допомагає вам зробити обслуговування ще ефективнішим.

Автоматизація процесів

За даними контент-маркетингової платформи Curata, 40% компаній або «помірно», або «повністю» автоматизували свої системи маркетингу і продажу. В Україні показники автоматизації в рази менше західних. Але тенденція приходить і до нас. Просування в інтернеті стає таким складним і багатокомпонентним процесом, що регулювати його вручну стає неймовірно важко.

Системи автоматизації поки відчутно дорогі. Але вони моментально збирають і обробляють дані, прораховують ефективність і здатні миттєво змінювати параметри роботи, підлаштовуючись під мінливі обставини.

Хороша новина в тому, що з часом системи автоматизації бізнесу удосконалюються, стають розумнішими і дешевшими. Втім, чим раніше ви почнете застосовувати їх у просуванні, тим швидше випередите ваших конкурентів, які вирішили заощадити і працювати по-старому, з блокнотом і калькулятором.
Також вам може бути цікаво:
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2017