Не всі у світі говорять англійською. Але той факт, що хтось говорить іншою мовою, не означає, що у нього немає грошей. Не обмежуйтеся роботою на англомовних ринках, розширюйтеся на міжнародному рівні.
З чого починати при виході на міжнародний ринок SEO? Як вийти зі своїм контентом за кордон?
Крім усвідомлення, що є ринки крупніші, ніж США і Великобританія, важливо ще й розуміння, хто ваші клієнти.
Наприклад, я можу вийти на ринок Індії. Там багато говорять англійською і можуть дозволити собі користуватися моїми послугами. Але в США і Великобританії у мене клієнтів набагато більше.
Індія розвивається, скоро там буде більше можливостей для просування бізнесу. Але не можна виходити на ринок країни, орієнтуючись тільки на кількість населення і зростаючий ВВП. Потрібно точно розуміти, хто ваш клієнт і де його знайти. І краще вибирати регіони й області в інших країнах, які вам
гарантують результат.