Марина Дорошенко, старший спеціаліст з маркетингу компанії Lenovo в Україні, поділилася з нами своїм баченням:
«Наша нова реальність, у принципі, працює як лакмус підприємницької свідомості: оголосили локдаун, почали терміново скорочувати маркетингові бюджети (навіщо просувати і привертати увагу, якщо все завмерло?). Начебто світ перестав дихати. Зріс попит — багато хто знову говорить про скорочення бюджетів, адже ситуація «продає» сама. А те, що залишиться в голові споживача, його сприйняття, його лояльність багатьох не хвилюють. Я рада, що в Lenovo ми не керуємося принципом «бери більше, кидай далі», а збалансовано підходимо до кожної ситуації з думкою про майбутнє».
З
Мариною ми обговорили складнощі та переваги віддаленої роботи, річ-контент і успішне рекламне просування в непростому 2020 році.
Ольга Поліщук, директорка з маркетингу та розвитку медичних центрів R+ Medical Network, розповіла про головний секрет, що допомагає витримати локдаун гідно:
«В умовах new normal найважливіший лайфхак — це самоорганізованість команди, її готовність сприймати зміни і здатність ефективно працювати в непростих умовах. Медичний маркетинг у 2020 році став більш персоналізованим, сервісним, клієнтоорієнтованим і діджиталізованим. У 2020 ми посилили позиціонування, маркетингову стратегію, і на цьому етапі наш слоган звучить «Радість бути здоровим».
Наша місія — створювати нову культуру здоров'я з любов'ю до людей. Ми дуже хочемо дбати про пацієнтів, дарувати їм радість і гарний настрій, робити все можливе, щоб вони не хворіли».
В
інтерв'ю з Ольгою можна буде прочитати про медичний маркетинг, інновації, успішне партнерство й адаптацію до new normal у світі, де медичних установ почали боятися, а потім знову вчилися їм довіряти.
Світлана Подимська, директор із маркетингу компанії Binotel схарактеризувала, що нас чекає далі: «Проблема в маркетологів майбутнього — зберегти вміння концентруватися на своїх завданнях. Усе складніше боротися із синдромом FOMO, який змушує людину кожні п'ять хвилин відволікатися і заглядати в соцмережі». У компанії Binotel вигадали свій метод: «У нас в офісі є окрема зона зі зручними кріслами-мішками, у яку я йду без телефона. Введено правило: співробітника, який сидить у цій зоні, чіпати не можна. Уже виробився рефлекс — щойно приходжу туди, концентруюся на роботі».
Ми
поговорили зі Світланою про те, чи всім підходять умови new normal, а також як нова норма вплинула на бізнес-процеси і стратегії компанії Binotel.
Усі матеріали ви зможете прочитати в нашому блозі найближчими днями. Я почерпнула для себе в цих бесідах багато корисного. Буду рада, якщо і вам вони стануть у пригоді, адже із дванадцятим ударом годинника випробування, на жаль, не закінчаться, а отже, потрібно продовжувати адаптуватися.
Як на мене, інноваційність і технологічність — головні поняття 2020 року, як і зміни. Це виклик і нові можливості для зростання. У цікавий час ми живемо :-) ».