Продажники перебувають у прямому контакті із клієнтами. Їм дістаються всі прискіпливі запитання, заперечення, усі «а порадьте».
Що робити?
Зібрати детальний список запитань і заперечень, з якими доводиться працювати менеджерам продажів. Це повинні бути не узагальнені моменти, на зразок: «Ну, про ціни запитують. Про гарантію. Хто виробник», а формулювання, максимально наближені до оригіналу.
В ідеалі менеджери повинні не тільки відповідати на користувацькі запитання, а й самі їх ставити, щоб максимально точно прояснити потребу людини й усі супутні обставини. Важливо розуміти, що хвилює клієнта, чого він хоче позбутися за допомогою продукту або що хоче отримати. Чого побоюється, у які моменти в нього включається сумнів і недовіра. Чи був у минулому негативний досвід, якого він хоче зараз уникнути.