Без стратегії можна почати: «принюхуватися», спробувати, як іде ідея. Але для успішного просування стратегія необхідна. Тому що неможливо постійно тримати в голові неструктуровану інформацію: щось обов'язково випадає, рішення будуть прийматися імпульсивно, під впливом настрою або страху.
З цілями і стратегією потрібно постійно звірятися. Але також їх потрібно регулярно переглядати. Часто буває, що ми ставимо ціль на рік, а в середині року виявляємо, що вона вже не гріє. І починається прокрастинація, невпевненість у своїх силах. Або ми виявляємо, що змінилися зовнішні обставини, і це впливає на наш план дій.
І цілі, і кроки до них потрібно регулярно переглядати і коригувати відповідно до змін ситуації. На цьому побудований весь принцип Agile.
Приклад із тим же нейрокоучингом. Сьогодні він мені взагалі не потрібен, а за два місяці мої обставини змінюються, змінюється ситуація на ринку, і нейрокоучинг стає дуже навіть потрібним. І він переходить до першої категорії інформації — я вивчаю його цілеспрямовано.
Успішні підприємці як мінімум раз на рік переглядають свою стратегію. Переосмислюють запитання «Де я зараз?» як у плані бізнесу, так і в плані самовідчуття. Що вийшло або не вийшло, які уроки засвоїли і як діяти далі.
Також переглядають свої товари/послуги, свої ресурси, сильні і слабкі сторони, цілі і цінності.