В Україні «Нова пошта» Компанія заснувала власний
біговий марафон у селищі Нью-Йорк Донецької області, яке розташоване за кілометр від лінії розмежування. Аналогією для соціальної ініціативи став марафон в американському Нью-Йорку, який щороку отримує широке висвітлення у медіа.
Цим проєктом «Нова пошта» прагне привернути увагу світу до війни на сході України. За десять днів проведення марафону на нього зареєструвалися понад 35 тисяч учасників з 57 країн.
Brabrabra Бренд для жінок разом зі сортувальною станцією No Waste Ukraine запустили
акцію утилізації старої жіночої білизни. Мета ініціативи — мотивувати людей здавати відходи на переробку та розповісти, чим захоронення сміття небезпечніше від високотемпературного спалювання.
Щоб зацікавити аудиторію, бренд пропонував знижки на нову білизну за кожну утилізовану одиницю.
Veterano Brownie У кав'ярні працюють ветерани АТО й люди, які вимушено виїхали з Донбасу та Криму.
Проєкт Veterano Brownie також допомагає сім'ям загиблих воїнів, віддаючи 10 % прибутку родинам полеглих бійців. А на Чорну п'ятницю кав'ярня
долучилася до ініціативи «Щедрий забіг 2021» й передала 30% з продажів фонду «Повернись живим» на підтримку військових.
«Сільпо» Мережа супермаркетів запустила
соціальну акцію «Останній стаканчик», мета якої — підтримувати екоспоживання.
Компанія закликає відмовитися від одноразових склянок на користь екологічним аналогам. Щоб залучити аудиторію до ініціативи, мережа «Сільпо» проводить онлайн-челендж і розіграш подарункових сертифікатів.
SoftServe
Свою соціальну відповідальність IT-компанія розвиває у таких напрямах: доступ до навчання, рівність, екологічна свідомість тощо. Зокрема, у SoftServe є благодійний фонд «Відкриті очі», що створює можливості розвитку для тих, хто цього потребує.
SoftServe IT Academy розробила також спеціальний
курс Accessibility Testing для навчання людей з вадами зору. Випускники академії можуть отримати роботу в компанії.