Корпоративна соціальна відповідальність
70% репутації бренда залежить від соціальної відповідальності. Особливо зараз, коли в багатьох ваших клієнтів відбувається переоцінка цінностей.
Справді важливе виходить на перший план: турбота одне про одного, щирість у бізнесі та житті, етична поведінка, здорове суспільство й усвідомленість.
Хтось бачить кризу, ми ж бачимо час нових можливостей. А ви?
Ми робимо сторінки брендів у соцмережах «живими», створюємо атмосферу позитиву, професіоналізму й довіри. Залучаємо аудиторію і формуємо навколо бренда співтовариство зацікавлених користувачів.
Що в підсумку?
Заповніть, будь ласка, бриф. Ми зв'яжемося з вами,
щоб предметно обговорити завдання.
Корпоративна соціальна відповідальність
Користь для себе та інших :-)
70% репутації бренда залежить від соціальної відповідальності. Особливо зараз, коли у багатьох ваших клієнтів відбувається переоцінення цінностей.
Справді важливе виходить
на перший план: турбота одне про одного, щирість у бізнесі
та житті, здорове суспільство
й усвідомленість.
Хтось бачить кризу, ми ж бачимо час нових можливостей. А ви?
70% репутации бренда зависит от социальной ответственности. Особенно сейчас, когда
у многих ваших клиентов происходит переоценка ценностей.
Действительно важное выходит на первый план: забота друг о друге, искренность в бизнесе и жизни, здоровое общество
и осознанность.
Кто-то видит кризис, мы же видим время новых возможностей.
Корпоративна соціальна відповідальність
Користь для себе
та інших :-)
Користь для себе та інших :-)