Пиши нам у Месенджер
або Телеграм
TelegramMessenger

Корпоративна соціальна відповідальність

70% репутації бренда залежить від соціальної відповідальності. Особливо зараз, коли в багатьох ваших клієнтів відбувається переоцінка цінностей.

Справді важливе виходить на перший план: турбота одне про одного, щирість у бізнесі та житті, етична поведінка, здорове суспільство й усвідомленість.

Хтось бачить кризу, ми ж бачимо час нових можливостей. А ви?

Ми робимо сторінки брендів у соцмережах «живими», створюємо атмосферу позитиву, професіоналізму й довіри. Залучаємо аудиторію і формуємо навколо бренда співтовариство зацікавлених користувачів.

Що в підсумку?

Заповніть, будь ласка, бриф. Ми зв'яжемося з вами,
щоб предметно обговорити завдання.

Корпоративна соціальна відповідальність
Користь для себе та інших :-)

70% репутації бренда залежить від соціальної відповідальності. Особливо зараз, коли у багатьох ваших клієнтів відбувається переоцінення цінностей.

Справді важливе виходить
на перший план: турбота одне про одного, щирість у бізнесі
та житті, здорове суспільство
й усвідомленість.

Хтось бачить кризу, ми ж бачимо час нових можливостей. А ви?

70% репутации бренда зависит от социальной ответственности. Особенно сейчас, когда
у многих ваших клиентов происходит переоценка ценностей.

Действительно важное выходит на первый план: забота друг о друге, искренность в бизнесе и жизни, здоровое общество
и осознанность.

Кто-то видит кризис, мы же видим время новых возможностей.

Корпоративна соціальна відповідальність
Користь для себе
та інших :-)

Користь для себе та інших :-)

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) —
це стратегічний напрям, який забезпечує бізнесу стабільний розвиток і приносить благо майбутнім поколінням
Чому це важливо?*
71% споживачів заявили, що втомилися від компаній, які декларують, що хочуть діяти на благо суспільства, хоча насправді зайняті лише прибутком.
73% респондентів вважають, що вже зараз бренди повинні діяти на благо суспільства і планети. Споживачі також планують ігнорувати товари та послуги брендів, які сьогодні не реагують на гострі соціальні й екологічні проблеми.
77% споживачів очікують, що бренди підтримуватимуть людей під час кризи.
94% опитаних назвали солідарність між людьми та брендами найкращим способом пережити важкі часи.
*За результатами 12-го щорічного дослідження Havas Meaningful Brands.
Види корпоративної соціальної відповідальності
Внутрішня — спрямована на внутрішніх стейкхолдерів (співробітників). Сюди відносять організацію безпечних і комфортних умов праці, психологічну підтримку, конкурентну заробітну плату, «зелені офіси», медичне страхування та інвестиції в розвиток (оплата курсів, спортзалів тощо).
Зовнішня — спрямована на зовнішніх стейкхолдерів (партнерів, клієнтів, державні органи, громадськість у цілому). Це відповідальність перед споживачами, охорона довкілля, спонсорство та благодійні проєкти, участь у соціальних, освітніх і екологічних ініціативах тощо.

Які завдання бізнесу вирішує КСВ?

Збільшення продажів через створення додаткової цінності

Зменшення витрат
завдяки оптимізованому виробництву

Мотивація та розвиток команд у досягненні
стійких цілей

Лояльність і довіра
покупців

Репутація відповідального бізнес-партнера

При разработке проектов КСО мы опираемся на ЦСР (цели устойчивого развития), разработанные и утвержденные ООН
в 2015 году

Стратегія корпоративної соціальної відповідальності, яку ми створимо для вас, спиратиметься на ЦСР (цілі сталого розвитку), розроблені та затверджені ООН у 2015 році.
Вивчаємо сферу та наявну модель бізнесу, проводимо аудит процесів, створюємо карту стейкхолдерів і матрицю нефінансового впливу.
Знайомимось
Як ми працюватимемо?
(Road map)


Визначаємо цілі
Розробляємо стратегію КСВ
спільно з командою inhouse чи підтримка у форматі консалтингу.
Реалізуємо проєкти

зокрема комунікаційний план.
Створюємо календарний план-бюджет
Формуємо команду
Створюємо контент та поширюємо його.
Висвітлюємо КСВ-ініціативи

для внутрішнього та зовнішнього висвітлення результатів року.
Готуємо нефінансовий
звіт КСВ
1.
2.
3.
6.
5.
4.
7.
8.
9.
inhouse та партнерів.
• SWOT • Customer experience •
• SEO-аудит. Збір семантичного ядра • Аналіз маркетингової стратегії і трафіку • Дослідження «Таємний покупець» • Аналіз репутації бренду • Аналіз поточного позиціонування •
Обираємо стратегічні напрями КСВ відповідно до бізнес-стратегії та пріоритетів. Визначаємо KPI.
Ділимося результатами
та радіємо разом!

Заповніть, будь ласка, бриф,
щоб ми мали змогу детально обговорити ваш проєкт

І наостанок
Принципи КСВ застосовні для корпорацій і невеликих бізнесів, упроваджувати їх можна в будь-який момент існування підприємства. Вони допоможуть ефективно заощаджувати ресурси, тож мають стати невід'ємною частиною політики компанії. Головне — виконувати взяті на себе зобов'язання щодо переходу на соціально відповідальний шлях управління бізнесом.

Реалізація стратегії КСВ зробить ваш бізнес привабливим для споживачів та інвесторів, які будуть поділяти задекларовані цінності. Ви досягнете стійкого економічного зростання і всебічного розвитку підприємства.

Ми пропонуємо і вам оцінити переваги КСВ для бізнесу. Зверніться до нас, щоб отримати більше інформації.
Обговорити проєкт
Хочу працювати в Content.UA
© 2022 Content.UA All Rights Reserved.
© 2022 Content.UA All Rights Reserved.
Template id: 17909707