Євгенія Родіонова, засновниця агентства комплексного діджитал-маркетингу Content.UA: «Деякі респонденти відповіли, що взяти працівника інхаус рентабельніше, ніж звертатися до агентства. Ми порівняли наші розцінки з ринковими зарплатами відповідних фахівців і побачили, що середня місячна зарплата, наприклад, SMM-менеджера релевантна вартості аналогічної послуги від агентства.
Очевидно, що один інхаус-спеціаліст не зможе однаково професійно створювати візуальні елементи, писати тексти, аналізувати дані для написання рекламних постів тощо.
А співпрацюючи з агентством, замовник на зарплату одного фахівця отримує послуги одночасно 3‒5 експертів: проєкт-менеджера, технічного редактора з відповідними знаннями (який проходить навчання, щоб заглибитись у специфіку роботи клієнта), літературного редактора, копірайтера, дизайнера і, у деяких випадках, таргетолога.
Крім того, замовник не бере на себе відповідальність роботодавця, не несе ризиків. Навіть якщо уявити, що компанія знайшла справді хорошого універсального фахівця, вона дуже ризикує. Його раптова хвороба чи звільнення зупинять на певний час усі налагоджені процеси. Крім того, спеціаліст може «перетягнути» цінну інформацію чи частину клієнтів.
З агентством така ситуація малоймовірна. Компанія підписує договір про нерозголошення.
Ми стаємо частиною команди клієнта. Для нас важливо не набрати побільше роботи, а максимально асимілюватися з обраними проєктами. Це дає результат. Інколи ми знаємо про продукт більше, ніж менеджери компанії-замовника. Тобто немає ризику, що наші фахівці менш компетентні, ніж інхаус.
Це стосується не лише SMM. Наприклад, написати 10 текстів на місяць зможе будь-який копірайтер. А якщо таких текстів 100, інхаус-спеціаліст може не впоратися: може бракувати експертних знань або через навантаження з'являтимуться помилки. Плюс, роботу копірайтера мають перевірити літературний і технічний редактори. Копірайтер має працювати за редакційною політикою, узгодженою з маркетинговою політикою компанії. Малому і середньому бізнесу нерентабельно створювати такий великий штат.
Тут є два варіанти взаємодії: повністю передати ці функції агентству або ж найняти його для налагодження процесів. Для прикладу: ми налаштували брендинг для акаунта приватної майстрині у сфері косметології, і вона вже самостійно створює пости, дотримуючись загальних принципів.
Тож висновки такі: співпрацювати з агентством вигідно, адже воно забезпечує стабільно якісний результат за будь-яких робочих навантажень, з експертним підходом та результатом, який можна виміряти».