Ми допомагаємо клієнтам долучитися до проєктів сталого розвитку залежно від їхніх поточних потреб.
Варіант 1. Якщо вам потрібен тільки контент Як правило, діджитал-маркетингова стратегія в таких клієнтів уже є і вони поки що не налаштовані на будь-які зміни.
Що робимо ми Створюємо контент, який якісно виконує завдання бізнесу.
При цьому періодично можемо запрошувати до участі в проєктах у сфері КСВ, які робимо разом з іншими клієнтами та партнерами.
Ці заходи — сильні інфоприводи. Брати в них участь корисно не лише з огляду на контент і корпоративну соціальну відповідальність. Це завжди вдалий нетворкінг, відмінне проведення часу, новий фокус зору.
Варіант 2. Якщо вам потрібна стратегія просування У компаній, які тільки починають просування чи переглядають своє позиціонування на ринку, часто не сформована унікальна торговельна пропозиція (УТП). Без цього майже неможливо стати впізнаваними для своєї аудиторії, отримати її любов та лояльність.
Що робимо ми Допомагаємо побудувати УТП, що базується на цінностях компанії та її засновників. Це глибший рівень, на якому користувачі поєднуються з брендами, визнають їх «своїми».
По-справжньому унікальні продукти та послуги трапляються дедалі рідше. «Якість» та «індивідуальний підхід» — давно не УТП. Згідно з дослідженнями, нині до 85% споживачів вибирають продукт, зважаючи на соціальну чи екологічну позицію бренда.
Ми допомагаємо знайти такі напрями для соціальної відповідальності, які будуть органічними для конкретної компанії, важливими та значущими для її клієнтів і справді корисними для світу. Ця діяльність не обов'язково вимагатиме значних ресурсів, але точно стане додатковою цінністю в очах ЦА та потенційних партнерів.
Варіант 3. Якщо у вас уже назріла потреба робити добрі справи Це прагнення може виникнути всередині фірми, коли керівник відчуває, що хоче ділитися та допомагати. І йому важливо допомагати серцем, емоційно долучатися, а не просто налаштувати автоматичні перекази на благодійні проєкти.
А може статися, що концепцію КСВ «спустили» у компанію із центрального офісу, але локальний менеджмент поки що не має ідей, як її реалізувати.
Що робимо ми Допомагаємо пов'язати соціальну відповідальність та ідею сталого розвитку з існуючою маркетинговою стратегією. Розробляємо та системно впроваджуємо ідеї для КСВ. Допомагаємо організувати грамотний піар навколо нового напряму діяльності.
Детально про те, як ми співпрацюємо в рамках нового напряму, — тут:
Корпоративна соціальна відповідальність: користь собі та іншим.
Зробіть КСВ частиною стратегії розвитку свого бізнесу та займіть вершину у своїй ніші. А ми допоможемо безшовно інтегрувати новий напрям у звичайну діяльність вашої компанії. Звертайтеся, ми поряд ;-)