Корпоративна соціальна відповідальність і прибуток бізнесу
Чому сталий розвиток — вигідно
Світ змінюється, і наймудріше, що можна зробити в епоху змін, — іти за ними. Особливо коли запит на зміни йде зсередини. Акцент на усвідомленості та дбайливому ставленні до себе і навколишнього світу — не модний тренд. Скоріше це запорука збереження життя на нашій планеті для майбутніх поколінь, це нагальна потреба. Ми йдемо за цими змінами, про що сказали в маніфесті компанії. Content.UA бере курс на імпакт-бізнес та запрошує всіх долучатися до нас. У своєму маніфесті ми докладно розповіли, що нами керує та як ми впроваджуємо принципи корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у повсякденну діяльність. А сьогодні ми хочемо поговорити про не менш важливу складову ведення бізнесу — про доходи. Давайте розберемося: КСВ і прибуток — «противники» чи ланки одного ланцюга?
Як би не змінювалися обставини у світі, бізнес має заробляти
Було б занадто ідеалістично закликати наших клієнтів творити добро, відклавши на потім питання доходів. Але практика показує, що системне впровадження КСВ і сталого маркетингу вигідне бізнесу.

  1. Лояльність і довіра покупців

Ви робите щось, що збігається зі світоглядом ваших клієнтів, з їхніми уявленнями про важливе. І люди починають вибирати ваші продукти серед інших, оскільки пишаються причетністю до добрих справ завдяки вашій компанії.

2. Зменшення витрат

Принципи КСВ і сталого маркетингу передбачають оптимізацію виробництва, скорочення ланцюжків поставок, виваженіше використання коштів і людського ресурсу.

3. Зростання продажів

Ви створюєте додаткову цінність для ваших клієнтів, і у вас охочіше купують.

4. Досягнення сталих цілей як мотивація

Людям важливо бути причетними до чогось значущого, і гроші самі собою вже не мотивують. Співробітників згуртовує в команду об'єднання на ціннісному та світоглядному рівнях. Це стане чудовим стимулом розвиватися і робити щось важливе для світу.

5. Репутація відповідального бізнес-партнера

Відповідальний бізнес готові обирати не лише споживачі, а й партнери та інвестори.

Упевнені, ці п'ять аргументів переконають вас у тому, що КСВ не протиставлена ідеї бізнесу приносити прибуток. Навпаки, проєкти сталого розвитку допомагають вам швидше досягти бажаної мети. І якщо від упровадження КСВ вас відокремлює лише незнання, що саме потрібно робити, ми готові допомогти.
Як ми допомагаємо бізнесам стати соціально відповідальними
Основна проблема сталого розвитку в тому, що люди хотіли б робити добрі та правильні справи, але не знають, з чого почати. Не знаючи, як вчинити правильно, люди роблять як звикли. Ми щодня сотні разів робимо вибір і потім діємо залежно від цього. У масштабах світу наші дії, імовірно, мізерні, але з їхніх результатів сплітається середовище, у якому ми живемо і яке залишимо своїм дітям.

Саме тому акцент на сталому розвитку такий важливий — після нас не має бути потопу.

Команді Content.UA знайомі ці відчуття: ми понад рік вишукували свій шлях у напрямі сталого розвитку. А зараз готові говорити про це і вести за собою.
Суперсила нашої команди — креативність і вміння доносити ідеї через контент. Ми генеруємо ідеї, розробляємо та впроваджуємо стратегії для їх реалізації. Навчаємо та інформуємо.

Створювати багато правильного контенту і поширювати його в потрібних напрямах важливо тому, що говорити про добро — це теж добро. І тут дуже важливо багато і на всіх доступних каналах розповідати людям про ініціативи та проєкти, до яких можна приєднатися. Низька поінформованість гальмує досягнення цілей сталого розвитку.

Але ми знаємо, що із цим робити.

Інформування допомагає людям робити правильний вибір, приймати рішення, які накопичуватимуться для блага всього світу. І це те, що ми вміємо найкраще.
Світ так влаштований, що, коли ти починаєш усвідомлено та з чистим серцем допомагати іншим, він починає допомагати тобі. Принаймні в моєму житті відбувається саме так. Хочу, щоб клієнти Content.UA теж випробували на собі цей ефект
Євгенія Родіонова, засновниця Content.UA
Від теорії до практики
КСВ — це не «мерщій рятувати світ». Реалізація проєктів, спрямованих на сталий розвиток, може розпочинатися з малого. І це теж буде вигідно вашому бізнесу.
З певного часу в усі стратегії, які замовляють нові клієнти, ми додавали бонус із розділом ідей для КСВ. Тепер це стало окремою послугою. Вірю, що вона буде затребуваною!
Євгенія Родіонова, засновниця Content.UA
Ми допомагаємо клієнтам долучитися до проєктів сталого розвитку залежно від їхніх поточних потреб.

Варіант 1. Якщо вам потрібен тільки контент

Як правило, діджитал-маркетингова стратегія в таких клієнтів уже є і вони поки що не налаштовані на будь-які зміни.

Що робимо ми

Створюємо контент, який якісно виконує завдання бізнесу.

При цьому періодично можемо запрошувати до участі в проєктах у сфері КСВ, які робимо разом з іншими клієнтами та партнерами.


Ці заходи — сильні інфоприводи. Брати в них участь корисно не лише з огляду на контент і корпоративну соціальну відповідальність. Це завжди вдалий нетворкінг, відмінне проведення часу, новий фокус зору.


Варіант 2. Якщо вам потрібна стратегія просування

У компаній, які тільки починають просування чи переглядають своє позиціонування на ринку, часто не сформована унікальна торговельна пропозиція (УТП). Без цього майже неможливо стати впізнаваними для своєї аудиторії, отримати її любов та лояльність.

Що робимо ми

Допомагаємо побудувати УТП, що базується на цінностях компанії та її засновників. Це глибший рівень, на якому користувачі поєднуються з брендами, визнають їх «своїми».

По-справжньому унікальні продукти та послуги трапляються дедалі рідше. «Якість» та «індивідуальний підхід» — давно не УТП. Згідно з дослідженнями, нині до 85% споживачів вибирають продукт, зважаючи на соціальну чи екологічну позицію бренда.

Ми допомагаємо знайти такі напрями для соціальної відповідальності, які будуть органічними для конкретної компанії, важливими та значущими для її клієнтів і справді корисними для світу. Ця діяльність не обов'язково вимагатиме значних ресурсів, але точно стане додатковою цінністю в очах ЦА та потенційних партнерів.


Варіант 3. Якщо у вас уже назріла потреба робити добрі справи

Це прагнення може виникнути всередині фірми, коли керівник відчуває, що хоче ділитися та допомагати. І йому важливо допомагати серцем, емоційно долучатися, а не просто налаштувати автоматичні перекази на благодійні проєкти.

А може статися, що концепцію КСВ «спустили» у компанію із центрального офісу, але локальний менеджмент поки що не має ідей, як її реалізувати.

Що робимо ми

Допомагаємо пов'язати соціальну відповідальність та ідею сталого розвитку з існуючою маркетинговою стратегією. Розробляємо та системно впроваджуємо ідеї для КСВ. Допомагаємо організувати грамотний піар навколо нового напряму діяльності.

Детально про те, як ми співпрацюємо в рамках нового напряму, — тут: Корпоративна соціальна відповідальність: користь собі та іншим.

Зробіть КСВ частиною стратегії розвитку свого бізнесу та займіть вершину у своїй ніші. А ми допоможемо безшовно інтегрувати новий напрям у звичайну діяльність вашої компанії. Звертайтеся, ми поряд ;-)
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021