Content.UA — курс на імпакт-бізнес
Маркетинг, який робить світ кращим
Євгенія Родіонова, засновниця Content.UA
Я хотіла бути лікарем. Проте здобула освіту маркетолога, стала спадковою журналісткою і працюю в маркетингу з 2000 року. Все життя мені хотілося приносити користь, а останні п'ять років не давала спокою ще й одна суперечність.
Завдання маркетингу та бізнесу — збільшувати збут, стимулювати гонитву за прибутком.
А я душею — за усвідомленість, екологічність, розумне споживання та відновлення ресурсів.
Так вийшло, що кожен у команді Content.UA теж займається соціально важливими справами. Хтось роздає їжу безхатькам, хтось стає донором, ментором і навіть віртуальними «очима» для незрячих. Багато хто сортує сміття, використовує пластик мінімально та вибирає етичну продукцію.

І ось ми подумали: велике ж починається з малого. Якщо неможливо стати лікарем і змінити принципи маркетингу, можна бути корисним там, де ти зараз, і з допомогою того, що вмієш найкраще. Наприклад, просуваючи компанії та продукти, робити світ здоровим, інтелектуальним, витонченим і гармонійним. Допомагати бізнесам самостійно йти сталим шляхом, а не чекати, що все вирішить держава.

Ми дуже раді бачити, що людей і компаній, готових брати на себе відповідальність і бути свідомими, стає більше. Тепер і користувачі вибирають продукти та бренди за таким самим принципом — йдуть до тих, хто робить світ кращим.

Так, люди, як і раніше, за допомогою продуктів вирішують свої проблеми. Але тепер до кола «своїх» проблем багато хто включає глобальні теми:

  • екологію;
  • соціальні питання;
  • допомогу тим, хто її потребує;
  • дбайливе ставлення до ресурсів планети та інше

Бренди просто не можуть це ігнорувати, якщо хочуть відповідати очікуванням людей.
Трансформуйся або…
Якщо перефразувати крилатий вираз Сета Годіна «Content Marketing is the only marketing left», то «Єдиний маркетинг, який у нас залишився, — це соціально відповідальний маркетинг».

Шість років тому Content.UA одним із перших в Україні почали забезпечувати клієнтам якісний повноформатний контент-маркетинг. Зараз ми трансформуємось через прагнення робити світ кращим.
Агентство Content.UA бере курс на імпакт-бізнес і соціально відповідальний маркетинг.

Людство — ось наш основний інструмент.

Це ключова тема, навколо якої ми відтепер вибудовуємо стратегії та втілюємо креативні ідеї, створюємо контент і об'єднуємо бренди.

Ідея родом із серця
До ідеї соціальної відповідальності ми в Content.UA прийшли природним шляхом. Це виходило просто із серця.

Спершу ми впроваджували свої задуми у себе.

  • Зробили свої корпоративи усвідомленими — вибудуваними навколо конкретної ідеї.

  • Знімали ролики про екологію та організували сортування сміття в офісі.

  • Ми підтримуємо студію медитації Яна Тіана та фонд Девіда Лінча, які навчають медитації та допомагають долати стрес і травматичний досвід.

Уся наша команда, до речі, також медитує. Це один із наших інструментів підтримки креативності та емоційного балансу в цей мінливий час.

  • Під час локдауну ми з колегами проводили онлайн-зарядки та інтелектуальні ігри, щоб підтримувати бойовий настрій у самоізоляції.

  • У нас є програма сприяння малому бізнесу, де з мінімальними витратами для клієнтів ми реалізуємо ефективні рішення, закриваючи завдання зі стратегії, креативу та HR у маркетингу.

  • Організували освітній онлайн-проєкт для дітей з інтернатів, знайомимо їх із діджитал-професіями. А коли карантин закінчився, провели для цих підлітків профорієнтаційне свято. Цього разу до нас приєдналися ще й партнери.

  • Ще один спільний івент зі змістом — наш шаховий турнір для маркетологинь.

Після декількох таких заходів ми зрозуміли, що для нас це важливо та цікаво. Тепер все, що ми робимо, як намистини на нитку, нанизується на головну ідею — сталий розвиток, імпакт-бізнес і корпоративна соціальна відповідальність.
Сталий розвиток — що це
Якщо пояснювати коротко, то сталий розвиток — це:

  • Дбати про своїх людей
Проводити заходи, які духовно й емоційно збагачують співробітників вашого бізнесу. Тим самим уникати їх виснаження та вигоряння, робити їх щасливішими.

  • Жити самим і давати жити іншим
Ділитись ресурсами, знаннями, можливостями з тими, хто потребує допомоги та підтримки. Це далеко не завжди вимагає грошових вкладень, але завжди — уваги, залученості та креативного підходу.

  • Діяти так, щоб планета відновлювалася
Свідомо нівелювати шкоду, якої може завдати світові діяльність компанії. На жаль, наразі немає практично жодного бізнесу, який би абсолютно не впливав на середовище, в якому ми живемо. І це необхідно виправити.
Ми допомагаємо впроваджувати ці концепції у бізнес
і об'єднуємо сильні бренди навколо сильних ідей.
Ми маємо для цього все: креативність, досвід у маркетингу, майстерність у створенні контенту, талант і палке бажання робити світ кращим.

Наші ідеї поділяють сильні, яскраві й емоційно заряджені партнери, тому що ідея робити добро драйвує не лише нас.
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021