Так вийшло, що кожен у команді Content.UA теж займається соціально важливими справами. Хтось роздає їжу безхатькам, хтось стає донором, ментором і навіть віртуальними «очима» для незрячих. Багато хто сортує сміття, використовує пластик мінімально та вибирає етичну продукцію.
І ось ми подумали: велике ж починається з малого. Якщо неможливо стати лікарем і змінити принципи маркетингу, можна бути корисним там, де ти зараз, і з допомогою того, що вмієш найкраще. Наприклад, просуваючи компанії та продукти, робити світ здоровим, інтелектуальним, витонченим і гармонійним. Допомагати бізнесам самостійно йти сталим шляхом, а не чекати, що все вирішить держава.
Ми дуже раді бачити, що людей і компаній, готових брати на себе відповідальність і бути свідомими, стає більше. Тепер і користувачі вибирають продукти та бренди за таким самим принципом — йдуть до тих, хто робить світ кращим.
Так, люди, як і раніше, за допомогою продуктів вирішують свої проблеми. Але тепер до кола «своїх» проблем багато хто включає глобальні теми:
- екологію;
- соціальні питання;
- допомогу тим, хто її потребує;
- дбайливе ставлення до ресурсів планети та інше
Бренди просто не можуть це ігнорувати, якщо хочуть відповідати очікуванням людей.