Навіщо діджитал-компаніям офлайн-заходи: неочевидні вигоди івентів

28–29 вересня в Києві пройде щорічна виставка електроніки та розваг СЕЕ. Понад 100 лідерів світового ринку електроніки, електротехніки, іграшок, електротранспорту тощо представлять свої продукти та рішення для бізнесу, побуту й розваг. Команда Content.UA теж візьме участь у виставці.

СЕО Content.UA Євгенія Родіонова розповідає, чому вирішила представити агентство на виставці, не пов'язаній із контент-маркетингом, і які бонуси можна отримати на офлайн-заходах.

«Ми йдемо на виставку, щоб зустрітися з потенціальними клієнтами»
Євгенія Родіонова
СЕО Content.UA
Участь у профільних виставках дає компаніям цілком очевидні профіти: впізнаваність в очах потенційних клієнтів, нові контакти, партнерства та колаборації, можливість показати й дати протестувати свої продукти. Для деяких сфер бізнесу живе спілкування на заходах — найефективніший метод просування. Але все це стосується саме профільних івентів.

Для нас профільні заходи — це все, що стосується маркетингу та просування. Я люблю їх, це «місця сили» для маркетологів, там набираєшся ідей, надихаєшся. На відміну від європейських і американських конференцій, на наших, зазвичай, цікаві, повні практичної користі доповіді.
Існує тільки одне але. Бізнес не йде туди шукати собі підрядників, він вирішує це питання по-іншому. Тому профільні івенти ми відвідуємо як гості, а брати участь підемо туди, де є наша цільова аудиторія.
СЕЕ в Україні — найяскравіший майданчик, присвячений техніці, діджіталу та інноваціям. Цього року там буде ще й цілий розділ для геймерів і гік-тусовки — CEEGames 2019. Словом, для всіх, хто в темі технологій, СЕЕ — це must visit.

Агентство контент-маркетингу — нетиповий учасник для такого заходу. Але й гості, й учасники цієї виставки цікаві нам як потенційні клієнти.
«Хочу знати потреби ЦА наживо, а не з даних аналітики»
Євгенія Родіонова
СЕО Content.UA
На виставку технологій люди йдуть не за послугами зі створення контенту і не за підрядником для інтернет-просування. Тож коли я говорю «потенційні клієнти», то не маю на увазі, що чекаю від виставки якихось конкретних комерційних результатів. Ба більше, фінансова вигода тут настільки розмита, що, будь агентство контент-маркетингу моїм клієнтом, я, можливо, не ризикнула би рекомендувати йому такий крок. Але для себе я чітко зрозуміла, навіщо ми туди йдемо. Це свого роду дослідний експеримент, полювання за знаннями.
До нас у Content.UA звертаються клієнти зі сфери IT та технологій. Я хочу глибше зрозуміти аудиторію цих проектів, її запити. Не з даних аналітики, а безпосередньо з живого спілкування. А спілкування там якраз буде вдосталь.
Напевно, не всі учасники виставки усвідомлюють, що їхньому проекту потрібна якісна робота з контентом. Припускаю, що й ми теж можемо не до кінця усвідомлювати всі потреби таких компаній і завдання, в яких ми могли би бути корисними.

Проте багато лежить на поверхні. Ми постійно моніторимо конкурентів наших клієнтських проектів. Навіть у великих компаній на сайтах трапляються граматичні помилки, переклади контенту, написаного для західної аудиторії або для азіатського ринку. Трапляються навіть тексти, просто пропущені через Google-перекладач, без будь-якої редактури й адаптації.
Я хочу за ці виставкові дні проаналізувати попит, побачити реакцію людей, почути запитання. Усвідомити, яку користь ми ще можемо дати бізнесу.
Звісно, одне коротке знайомство на виставці не переконає людей у важливості грамотного контенту. Але нас там побачать і запам'ятають. І, можливо, коли справа дійде до контент-просування, скажуть: «Так-так, ми вас знаємо, ви ті хлопці з туканами на сайті», — як говорили мені абсолютно різні люди на веб-саміті в Лісабоні.

Читайте також: Інвестори, партнерства та ідеї: що дає стартапам Web Summit і як готуватися до поїздки, щоб взяти від неї максимум
«На фоні технологій будемо вирізнятися умиротворенням»
Євгенія Родіонова
СЕО Content.UA
СЕЕ — виставка технологій із великою зоною для геймерів та косплейщиків. Величезна територія, повна вражень: все рухається, блимає багато ігрових елементів, яскравих плям. У технологічному плані змагатися з усім цим розмаїттям ми не змогли б, все-таки Content.UA займається іншими речами.
Ми вирішили виділитися, створивши острівець підкресленого спокою та умиротворення. Адже коли контент створює професійний колектив, у власників бізнесу з'являється більше часу для відпочинку.
Були ідеї поставити шахи та друкарську машинку як символи живого інтелекту, неквапливості та стратегічного підходу. Ну і як контраст із технологічним оточенням :) Але врешті вирішили оформити стенд зеленню й перетворити його на оазис живого контенту в світі технологій. А заодно продемонструвати, що Content.UA — умілий провідник у джунглях інтернет-маркетингу.

Усіх, хто планує провести вихідні 28–29 вересня на найбільшій технологічній виставці України, запрошуємо в гості. Ми готуємо багато приємних дрібниць і теплі бесіди про контент і розвитку бізнесу.
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 67 320 67 40
Усі права захищені: Content ® UA
2019
Made on
Tilda