Як привести аудиторію на лендинг: огляд ефективних методів

Найкрасивіший, найзрозуміліший лендинг, що залучає, без просування приречений самотньо бовтатися в космосі інтернету. Люди його просто не знайдуть. Але є принаймні чотири способи врятувати його від такої сумної долі. Розбираємо їх у цій статті.

Що обговоримо:

У чому особливість просування
landing page

Landing page створюють під конкретну мету: продати продукт/послугу, зібрати базу підписників, вивчити попит на продукт. Лендинг — це односторінковий майданчик із короткими ємними текстами. Жодних розлогих описів, що відпрацьовують ключі, жодних статей із long-tail-запитами. А значить, і жодних шансів, що лендинг в органічній видачі обжене повноцінні сайти.
Звідси висновок: щоб landing page запрацювала, аудиторію на неї потрібно привести буквально за ручку. Вірніше, якщо бути точними, потрібно взяти за ручку лендинг і привести його в поле зору вашої ЦА.

Контекстна реклама:
швидко та дорого

Контекстні оголошення приводять на лендинг «підігріту» аудиторію: користувачів, зацікавлених у купівлі. Це той випадок, коли можна лити цільовий трафік на сторінку з першого дня.

У реклами широке охоплення. Наприклад, в Google Adwords крім партнерських сайтів і сторінки пошукової видачі можна запустити демонстрації в Gmail, YouTube, на смартфонах із Android. Ще вам як рекламодавцю доступні:

  • один інтерфейс для запуску пошукової, банерної, відео- і контекстно-медійної реклами;
  • точний геотаргетинг;
  • інструмент для підбору ключових слів;
  • великий вибір критеріїв налаштування аудиторії;
  • інтеграція з Google Analytics для аналізу, створення списку ретаргетингу.

Як це працює?

Ваш головний інструмент — текст рекламного оголошення. 1-2 пропозиції, які повинні зачепити погляд за секунду перегляду — поки очі не «втекли» далі сторінкою. Пишіть його чесно й рекламуйте те, що пропонує ваша landing page.
Переконуйте аудиторію цифрами: вкажіть розмір знижки, терміни доставки — словом, будь-який показник, який можете реально забезпечити. Використовуйте ключове слово в заголовку — це збільшить показник переходів.
Другий критерій успіху реклами — правильні налаштування оголошень. Ось тут, на жаль, вже не вийде прочитати пару статей в інтернеті і зробити все самостійно. Виною тому висока конкуренція. Успішні кампанії планують і налаштовують профі. Змагатися з ними, не маючи досвіду, — це просто пускати рекламний бюджет на вітер. Хочете результатів? Довіряйте налаштування контекстної реклами агентствам або фахівцям із хорошим портфоліо.

Важливо: оголошення тільки приводить людей на лендинг. Для продажу потрібна якісна зв'язка: оголошення + landing page + сервіс. Уявіть, що реклама привела гарячих клієнтів, а на лендингу не працює форма відправки даних. Або кнопка з СТА тільки одна і сором'язливо ховається в самому низу. Скільки часу ви провели б на такому майданчику?

Юзабіліті та якісний контент, що продає, потрібні, щоб читач залишив контакти або натиснув кнопку «Купити». А сам продаж — це вже робота менеджера, до якого потрапить ваш лід.

Соціальні мережі:
три способи зібрати аудиторію

Існує кілька способів зібрати в соцмережах трафік на лендинг.

Таргетована реклама

Соцмережі дають змогу досить точно й вузько сегментувати аудиторію. Ви можете показувати своє оголошення людям певного віку, інтересів, професії, жителям певного регіону тощо. Чим точніше описана ЦА лендингу, тим легше вам буде налаштувати таргетинг оголошень.

Важливо: картинка і заголовок оголошення — ваші гачки. Люди скролять стрічку дуже швидко. З першого погляду не зачепите — шанс втрачено.

Створюйте кілька оголошень із різними картинками, заголовками та текстами й тестуйте, що краще привертає увагу вашої аудиторії. Посилання в кожному оголошенні відзначте окремою UTM-міткою. Так ви отримаєте більше даних про користувачів, які здійснили переходи.

Просування у власних групах
і бізнес-профілі

Варіант підходить, якщо у вас зібрана жива зацікавлена аудиторія. Підготуйте сітку корисних постів, що підводять до теми вашої пропозиції і з посиланням на лендинг. Чергуйте їх зі звичайними публікаціями з контент-плану. Не ставте пости з посиланням один за одним — люди сприймуть це як нав'язливу рекламу.
І не намагайтеся продавати в лоб, пости повинні бути насправді корисними.
Якщо аудиторія на ваших бізнес-акаунтах неактивна, або у вас взагалі немає ані груп, ані бізнес-сторінок у соцмережах, заводити їх тільки для просування лендингу не має сенсу. На розкрутку сторінки потрібні час і ресурси. Краще знайти їм продуктивніше застосування.

Спілкування в спільнотах

Такий варіант більше підходить для landing page, що пропонує послуги. Знайдіть групи й паблік, ЦА яких збігається з вашою. Домовтеся з адміністратором про публікації. Залежно від пабліку, вам можуть запропонувати або платне розміщення, або можливість періодично публікувати корисні пости на правах учасника групи. Якщо пости будуть затребувані, вам можуть навіть запропонувати вести регулярну рубрику.

Важливо: не рекламуйте послугу чи продукт безпосередньо. Зацікавте аудиторію. Публікуйте експертні пости, стимулюйте обговорення, проводьте опитування, провокуйте. І вже зацікавленим користувачам у коментарях або особистих повідомленнях давайте посилання на лендинг.

Рекомендації блогерів
(власників топових акаунтів)

Офіційно цей спосіб називається influencer marketing. Він витратний, але ефективний. 92% споживачів довіряють думці знайомих, а не прямій рекламі. Як ви шукаєте СТО чи вибираєте курси для дитини? Питаєте авторитетних, на ваш погляд, людей. Їхня думка для вас цінніше прямої реклами. Ось і в цьому випадку так. На жаль, працювати з відомими блогерами — дороге задоволення. Так що планований прибуток від landing page повинен перевищувати витрати на інфлюенсера.

Важливо: не залучайте інфлюенсера без попереднього аналізу його ЦА. Якщо у нього не ваша аудиторія, гучне ім'я не допоможе. Ну не потрібні турбокомпресори, які продає ваш лендинг, підписникам б'юті-блогера.

Гостьовий блогінг

Домовтеся про публікації на трастових майданчиках. Це можуть бути блоги й сайти, читачі яких входять до вашої ЦА, тематичні ЗМІ. Якщо запропонуєте редактору чи власнику майданчика цікаві теми й формати, цілком можна розраховувати на безкоштовне розміщення. Як домогтися безкоштовних публікацій у ЗМІ, ми розповідали в статті «Як бренду подружитися з профільними виданнями і регулярно публікуватися в ЗМІ». Зовнішні публікації розширять аудиторію лендингу, привернуть трафік і ліди.

Гостьовий блогінг тримається на трьох «слонах»:

  1. Якісний майданчик. Вимоги: релевантна тематика, відповідна ЦА, активне залучення читачів (багато переглядів, коментарів, репости в соцмережі). Загалом, цікавий і популярний сайт із активними читачами.
  2. Домовленість про співпрацю. Воно повинно бути взаємовигідним. Заздалегідь подумайте, що запропонувати власнику майданчика (оплату, експертний контент, знижку тощо.) Замість дозволу на публікацію.
  3. Цінна інформація. Потрібен контент, цікавий і корисний для аудиторії. Тема повинна співвідноситися з напрямом вашої landing page. Ідеальна публікація спонукає читачів перейти на лендинг, але не сконцентрована навколо цієї ідеї.

Важливо: не підбирайте майданчики хаотично, завжди аналізуйте тему і залученість цільової аудиторії. Не потрібно співпрацювати з другосортними проектами тільки тому, що це безкоштовно. Відмовтеся від публікації контенту, який рекламує лендинг і який не несе жодної цінності.

Email-розсилки

Варіант актуальний, якщо у вас вже є власна сформована база адрес. Власна й легальна: тобто власники контактних даних добровільно підписалися на розсилку.

Як залучити аудиторію за допомогою листа:

  • напишіть коротку тему, що спонукає прочитати лист;
  • не заплутуйте читачів: присвятіть повідомлення тільки рекламі лендингу;
  • перерахуйте переваги продукту, що просувається через landing page;
  • додайте кілька посилань на лендинг: наприклад, на початку, в середині листа і наприкінці. Це збільшить імовірність переходу.

Як не варто робити

У жодному разі не купуйте «готову базу» і не здійснюйте розсилки нецільовим підписникам. Це вже не комерційні листи, а спам. І ставлення до них у аудиторії відповідне.

Плануйте просування заздалегідь

Усі роботи з просування потрібно спланувати ще до того, як лендинг буде готовий. Підберіть і проаналізуйте майданчики, домовтеся з лідерами думок і власниками пабліків у соцмережах, підготуйте контент і креативи для рекламних кампаній. Так ви допоможете лендингу запрацювати одразу, щойно він побачить світло.
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2020