Другий критерій успіху реклами — правильні налаштування оголошень. Ось тут, на жаль, вже не вийде прочитати пару статей в інтернеті і зробити все самостійно. Виною тому висока конкуренція. Успішні кампанії планують і налаштовують профі. Змагатися з ними, не маючи досвіду, — це просто пускати рекламний бюджет на вітер. Хочете результатів? Довіряйте налаштування контекстної реклами агентствам або фахівцям із хорошим портфоліо.
Важливо: оголошення тільки приводить людей на лендинг. Для продажу потрібна якісна зв'язка: оголошення + landing page + сервіс. Уявіть, що реклама привела гарячих клієнтів, а на лендингу не працює форма відправки даних. Або кнопка з СТА тільки одна і сором'язливо ховається в самому низу. Скільки часу ви провели б на такому майданчику?
Юзабіліті та якісний контент, що продає, потрібні, щоб читач залишив контакти або натиснув кнопку «Купити». А сам продаж — це вже робота менеджера, до якого потрапить ваш лід.