Такий підхід — найпоширеніший зараз. Згадайте, як відбувається прийняття нового працівника до колективу. Спочатку людина відгукується на вашу вакансію чи HR запрошує кандидата з відповідним резюме. Потім оформлення паперів, коротке побіжне знайомство з працівниками: «Ось твій стіл (читай "логін-пароль і запрошення в усі робочі чати"), колеги введуть у курс справи». — І людина залишається одна. Колеги, залежно від ступеня доброзичливості та завантаженості, намагаються відповідати на запитання, що виникають у новачка, але частіше за все людина просто соромиться і сидить тихенько, не розуміючи, як влитися в роботу.
Приблизно за тиждень-два вона почне заглиблюватись у процеси, і тут виникне нова проблема: у кого запитати ось це? Хто відповідає за це? З ким потрібно узгодити? Доводиться знову й знову відволікати колег, намагаючись запам'ятати, хто кому чого і скільки. І лише за місяць новий працівник більш-менш зрозуміє, дізнається, познайомиться, освоїться та перестане плутати чати. І ось тоді справді почне працювати.
Хух, це навіть описувати було довго! Але ж за такою схемою часто-густо починають працювати.
Хендбук допоможе, по-перше, скоротити цей час до одного-двох днів, а по-друге, знизити рівень стресу в новачка. Це теж важливо, адже ваші працівники — НЕ гвинтики в машині для заробляння грошей, а колеги та цінні помічники. І ставитися до них треба відповідно.