У Facebook сформували
поради для рекламодавців щодо створення та налаштування кампаній з урахуванням нових вимог від Apple.
Так, для демонстрації реклами, оптимізованої під події конверсій в застосунку компанії, треба оновити Facebook SDK (інструмент для інтеграції застосунку чи сайту з Facebook) для iOS 14 до версії 8.1. Якщо реклама оптимізована під події на сайті компанії, може знадобитися підтвердити домен. Це допоможе уникнути збоїв під час кампаній із просування сайту. Процес підтвердження обов'язковий для доменів, що містять пікселі (аналітичні інструменти для вивчення поведінки користувачів) кількох компаній або особистих рекламних акаунтів. Це дасть можливість налаштувати події конверсій пікселя, коли стануть доступними зведені дані про події.
Рекламодавцям можна показувати рекламу на пристроях з iOS 14 зі свого рекламного акаунта. Однак через обмеження API SKAdNetwork від Apple потрібно буде створювати окремі кампанії для встановлення програми.
Деякі обмеження для реклами в застосунку - Застосунок можна пов'язати тільки з одним рекламним акаунтом. Однак з одного акаунта можна показувати рекламу для різних застосунків.
- Для однієї програми можна створити не більше 9 кампаній для iOS 14, у кожну з яких можна додати до 5 груп оголошень з однаковим типом оптимізації. Це означає, що для різних груп оголошень кампанії не можна вибрати різні типи оптимізації. Після того як буде видалена одна з 9 кампаній для iOS 14, пройде 72 години, перш ніж вона перестане враховуватися в дозволеній кількості кампаній.
- У процесі створення кампаній для iOS 14 можна вибрати тільки формат аукціону.
- Після публікації кампанії вже не можна змінити положення перемикача кампанії для iOS 14. Потрібно буде вимкнути або видалити свою кампанію.
Обмеження для реклами на сайті Піксель може виконувати оптимізацію не більш ніж для 8 подій конверсій на кожному домені. Система Facebook проаналізує дані про дії на сайті та підбере найбільш актуальні події конверсій. Для інших подій оптимізація виконуватися не буде. Керувати налаштуваннями можна в Events Manager. Під час створення групи оголошень можна вибрати тільки одну з 8 запропонованих подій конверсій для оптимізації.
Обмеження щодо звітності Відповідно до нових правил Apple, у Facebook буде обмежено вимір результативності кампаній, спрямованих на встановлення застосунків для iOS 14. У таких кампаніях кількість інсталяцій мобільних застосунків та інші події конверсій будуть ураховуватися на основі даних API SKAdNetwork від Apple.
Подібні обмеження також поширюються на вимірювання подій вебконверсій на пристроях з iOS 14, власники яких відмовилися від відстеження.
Очікується, що в Ads Manager, звітах із реклами і API Ads Insights діятимуть такі обмеження:
- Затримка звітності. Звіти стануть недоступними в режимі реального часу, а дані можуть надходити із затримкою до 3 днів.
- Приблизні результати. Для кампаній, спрямованих на встановлення застосунків для iOS 14, API SKAdNetwork надсилатиме Facebook результати, агреговані на рівні кампанії. Якщо кампанія складається з кількох оголошень і їхніх груп, для розрахунку результатів на рівні оголошення та групи може використовуватися статистичне моделювання.
- Відсутність розбивок. Для вебконверсій і конверсій у застосунку не підтримуватимуться розбивки за діями і показами, у тому числі за віком, статтю, регіоном та місцем розташування.
- Зміни в налаштуваннях вікна атрибуції акаунта. Вікно атрибуції для всіх нових і діючих рекламних кампаній буде встановлене на рівні групи оголошень.
Коли ці зміни наберуть чинності, рекламодавець може змінити стандартне вікно атрибуції 7 днів після кліка на одне з підтримуваних. Це неможливо зробити, якщо використовуються автоматичні правила або якщо кампанії спрямовані на встановлення застосунків для iOS 14. За допомогою нового налаштування можна вибрати одне з таких вікон атрибуції:
- 1 день після кліка;
- 7 днів після кліка (за замовчуванням);
- 1 день після кліка і 1 день після перегляду;
- 7 днів після кліка і 1 день після перегляду.
Про інші зміни та підготовку до них можна дізнатися в
Довідковому центрі для бізнесу. Facebook обіцяє регулярно готувати нові матеріали і повідомлення щодо змін та нововведень, пов'язаних із цією темою.