Заборона на збирання даних:
як iOS 14 від Apple вплине на рекламу
у Facebook

19 січня 2021 року компанія Apple впровадила вікно запиту AppTrackingTransparency (ATT). Через це збирання даних для рекламодавців, які просувають продукти через Facebook та Instagram, буде обмежено. Ми розібралися, які саме зміни відбудуться і як на них відреагували в корпорації Facebook.

Що таке AppTrackingTransparency

Мова йде про зміни конфіденційності, які почнуть діяти в новій версії платформи iOS 14. Ось як Apple описує нову систему: «У розділі "Налаштування" користувачі зможуть бачити, які програми запитували дозвіл на відстеження, і вноситимуть зміни на свій розсуд. Ця вимога буде широко впроваджена на початку весни 2021 року, з випуском iOS 14, iPadOS 14 і tvOS 14. Уже зараз вона отримала підтримку захисників конфіденційності у всьому світі».

Таким чином, Apple заборонить застосункам збирати певні дані й ділитися ними, якщо людина, яка використовує пристрій з iOS 14, не дасть згоду на відстеження. Багато власників пристроїв з iOS 14 відмовляються від відстеження, тому можливості персоналізації реклами та звітності про її результативність можуть бути обмежені (як у застосунках, так і на сайтах).
Ще в червні 2020 року компанія оголосила, що розробники застосунків повинні будуть запитувати в користувачів дозвіл на відстеження і передавання їхніх персональних даних для реклами на декількох ресурсах. Apple відклала обмеження відстеження до 2021 року, заявивши, що хоче дати розробникам більше часу для внесення необхідних змін.

Варто зазначити, що у Facebook негативно відреагували на зміни: «Вимога Apple з приводу того, щоб усі програми в App Store відображали підказки для користувачів iOS 14 відповідно до їхньої платформи AppTrackingTransparency, матиме серйозні наслідки для орієнтування, оптимізації та вимірювання ефективності для компаній, які розміщують рекламу в мобільних пристроях і в інтернеті. Зміни Apple підуть на користь клієнтам. Водночас вони завдадуть шкоди індустрії та можливості компаній будь-якого розміру ефективно просувати себе і зростати за рахунок персоналізованої реклами».

Проте Facebook повідомляє компаніям, що не має іншого вибору: перед запуском програми відображатиметься запит на згоду користувача на відстеження його дій у соціальній мережі.

Зміни у Facebook
та як до них підготуватися рекламодавцям

У Facebook сформували поради для рекламодавців щодо створення та налаштування кампаній з урахуванням нових вимог від Apple.

Так, для демонстрації реклами, оптимізованої під події конверсій в застосунку компанії, треба оновити Facebook SDK (інструмент для інтеграції застосунку чи сайту з Facebook) для iOS 14 до версії 8.1. Якщо реклама оптимізована під події на сайті компанії, може знадобитися підтвердити домен. Це допоможе уникнути збоїв під час кампаній із просування сайту. Процес підтвердження обов'язковий для доменів, що містять пікселі (аналітичні інструменти для вивчення поведінки користувачів) кількох компаній або особистих рекламних акаунтів. Це дасть можливість налаштувати події конверсій пікселя, коли стануть доступними зведені дані про події.

Рекламодавцям можна показувати рекламу на пристроях з iOS 14 зі свого рекламного акаунта. Однак через обмеження API SKAdNetwork від Apple потрібно буде створювати окремі кампанії для встановлення програми.

Деякі обмеження для реклами в застосунку

  • Застосунок можна пов'язати тільки з одним рекламним акаунтом. Однак з одного акаунта можна показувати рекламу для різних застосунків.
  • Для однієї програми можна створити не більше 9 кампаній для iOS 14, у кожну з яких можна додати до 5 груп оголошень з однаковим типом оптимізації. Це означає, що для різних груп оголошень кампанії не можна вибрати різні типи оптимізації. Після того як буде видалена одна з 9 кампаній для iOS 14, пройде 72 години, перш ніж вона перестане враховуватися в дозволеній кількості кампаній.
  • У процесі створення кампаній для iOS 14 можна вибрати тільки формат аукціону.
  • Після публікації кампанії вже не можна змінити положення перемикача кампанії для iOS 14. Потрібно буде вимкнути або видалити свою кампанію.

Обмеження для реклами на сайті

Піксель може виконувати оптимізацію не більш ніж для 8 подій конверсій на кожному домені. Система Facebook проаналізує дані про дії на сайті та підбере найбільш актуальні події конверсій. Для інших подій оптимізація виконуватися не буде. Керувати налаштуваннями можна в Events Manager. Під час створення групи оголошень можна вибрати тільки одну з 8 запропонованих подій конверсій для оптимізації.

Обмеження щодо звітності

Відповідно до нових правил Apple, у Facebook буде обмежено вимір результативності кампаній, спрямованих на встановлення застосунків для iOS 14. У таких кампаніях кількість інсталяцій мобільних застосунків та інші події конверсій будуть ураховуватися на основі даних API SKAdNetwork від Apple.

Подібні обмеження також поширюються на вимірювання подій вебконверсій на пристроях з iOS 14, власники яких відмовилися від відстеження.

Очікується, що в Ads Manager, звітах із реклами і API Ads Insights діятимуть такі обмеження:

  1. Затримка звітності. Звіти стануть недоступними в режимі реального часу, а дані можуть надходити із затримкою до 3 днів.
  2. Приблизні результати. Для кампаній, спрямованих на встановлення застосунків для iOS 14, API SKAdNetwork надсилатиме Facebook результати, агреговані на рівні кампанії. Якщо кампанія складається з кількох оголошень і їхніх груп, для розрахунку результатів на рівні оголошення та групи може використовуватися статистичне моделювання.
  3. Відсутність розбивок. Для вебконверсій і конверсій у застосунку не підтримуватимуться розбивки за діями і показами, у тому числі за віком, статтю, регіоном та місцем розташування.
  4. Зміни в налаштуваннях вікна атрибуції акаунта. Вікно атрибуції для всіх нових і діючих рекламних кампаній буде встановлене на рівні групи оголошень.

Коли ці зміни наберуть чинності, рекламодавець може змінити стандартне вікно атрибуції 7 днів після кліка на одне з підтримуваних. Це неможливо зробити, якщо використовуються автоматичні правила або якщо кампанії спрямовані на встановлення застосунків для iOS 14. За допомогою нового налаштування можна вибрати одне з таких вікон атрибуції:

  • 1 день після кліка;
  • 7 днів після кліка (за замовчуванням);
  • 1 день після кліка і 1 день після перегляду;
  • 7 днів після кліка і 1 день після перегляду.

Про інші зміни та підготовку до них можна дізнатися в Довідковому центрі для бізнесу. Facebook обіцяє регулярно готувати нові матеріали і повідомлення щодо змін та нововведень, пов'язаних із цією темою.
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021