Ukrainian Digital Forum 2021: 5000+ онлайн-глядачів прокачали digital-стратегії для успішного ведення бізнесу

Основне завдання сучасних підприємців — це побудова ефективної моделі маркетингу для малого, середнього та великого бізнесів, що дає змогу отримати швидкі результати у продажах. Однак ринок швидко змінюється, і для просування потрібно шукати нові інсайти. Саме із цією метою 6–7 листопада 2021 року за підтримки Content.UA та інших партнерів відбулася щорічна онлайн-конференція Ukrainian Digital Forum. Беззмінний організатор заходу — маркетингова агенція INSIGHT. До ком'юніті входять маркетологи, стартапери, SЕО, бізнес-аналітики, топменеджери та власники провідних компаній України.

Digital-інсайти: вчимося розвивати бізнес у правильному руслі

У межах онлайн-заходу топові спікери поділилися власними кейсами, тонкощами ведення комплексного маркетингу та новими фішками розкриття основного потенціалу digital-каналів. Останні умовно можна поділити на кілька основних категорій.

  1. Щира реклама Honesting та її концепція. «Потрібно прагнути простоти, знайти суть бізнесу. Правда продає». Автор продуктивного сервісу для пошуку онлайн-позиціонування, ексстратег Fedoriv Денис Чернявський упевнений, що креативність — це шлях у нікуди. Він порадив власникам бізнесу розставити акценти на реальних конкурентних перевагах товарів/послуг, важливих для цільової аудиторії.

  2. Ecommerce-маркетинг: що впливає на ефективність онлайн-продажів. «Пандемія суттєво прискорила зміни в e-commerce, люди справді змінюють звички та довше залишаються онлайн із мобільних телефонів». Chief Producer Officer Promodo Антон Поліщук представив кейс побудови стратегії з покроковим гайдом отримання інформації від споживачів. Спікер радить активно використовувати інструменти просування та не заощаджувати на товарах/послугах: довіра до бренда збільшує продажі.

  3. Секрети успішної співпраці брендів із блогерами. «Блогери готові йти назустріч брендам, якщо налагоджено комунікацію та взаємне розуміння». Засновник WhyNot?Enot, блогер Євген Таллер обговорив з учасниками конференції ефективність проведення гівів та reels в Instagram. Спікер упевнений: грамотне складання брифа та безпосередня участь бренда у процесі створення реклами поліпшує статистику продажів.

  4. Кіберспорт: як сформувати й утримати потенційну аудиторію. CMO NAVI Олександр Павленко розкрив секрети створення вдалого контенту для власників кіберспортивних клубів і підказав ключові питання до створення інтерв'ю на прикладі кейса.

  5. Трафік та його вплив на продаж. «Конкурувати з гігантами марно. Потрібно передусім розуміти, де брати трафік, думати не лише про продукт». Засновник школи цифрових навичок, власник найбільшого YouTube-каналу в Україні про подорожі Андрій Буренок переконаний, що головна помилка сучасних підприємців — це ухил на розробку товару, а не його просування.

  6. Digital-маринад: як правильно «приготувати» та «подати». «Усе навколо — діджитал. Діджитал — це тактика, а не стратегія. Класна ідея ніколи не буде прив'язана до одного формату. Digital Producer у Banda, лектор у КАМА Андрій Павлов упевнений, що грамотне просування має викликати емоції та налаштовувати аудиторію на купівлю продукції.

  7. Дієві методи розвитку стартапу в період активного зростання. «Монетизаційна команда — найкраще, що може статися з маркетингом стартапу». Head of Marketing у Reface Євген Лейбов поділився з ком'юніті кейсами збору аналітичних даних, розповів про способи монетизації та власний підхід до створення креативних рішень для digital-каналів.

  8. World Changing Digital. Сергій Білошицький із Saatchi&Saatchi розповів про основні особливості каннських діджитал-трендів, їхній вплив на ведення бізнесу в сучасних умовах.

  9. Як грамотно запакувати бізнес у 2022 році. Євген Кудряченко з Vintage поділився кейсами актуальних трендів, які часто використовуються для створення сайтів інтернет-магазинів.

  10. Топ-7 фішок для digital-каналів у малому та середньому бізнесі. Богдан Бузов із SMM Studio розповів про сім вдалих маркетингових зв'язків у діджитал. На думку спікера, вибір зв'язки залежить не лише від цілей проєкту, а й від потреб споживачів товарів/послуг.

  11. Як перевірити працездатність digital-стратегії за 24 кроки. Олександр Федотов із компанії «Ольшанський та партнери» представив учасникам детальну схему аналізу перспективності обраної digital-стратегії для бізнесу. Спікер упевнений: такий підхід дасть змогу поліпшити продаж товарів/послуг.

  12. Facebook Conversions API: майбутня альтернатива FB Pixel. Павло Антонов із Httpool розповів про те, як працюватиме відстеження рекламних даних у рекламі за допомогою API Conversions. За словами спікера, розробники створили надійний канал синхронізації між соцмережею Facebook та CRM-системою сайту. Такий підхід сприяє швидкому налаштуванню та оптимізації реклами під бажану цільову аудиторію.

Ukrainian Digital Forum 2021: комплексний маркетинг + нетворкінг

Digital-маркетинг — мінлива сфера, тому підприємцям і фахівцям, задіяним у рекламі та онлайн-просуванні, необхідно тримати руку на пульсі. Неформальні зустрічі, у тому числі в режимі онлайн, сприяють створенню нових колаборацій та унікальних бізнес-стратегій. Взаємодія із блогерами, створення монетизаційної команди, реклама Honesting — лише частина інсайтів конференції, які можуть стати основою для формування нових маркетингових трендів.

Наша команда дякує організаторам і спікерам Ukrainian Digital Forum 2021 за виконану роботу й актуальний прикладний контент, який стане у пригоді як новачкам, так і професіоналам. Чекаємо на нові зустрічі!
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021