Попереджений — отже, озброєний! Щоб вчасно відстежити негатив, створити антикризовий план і в підсумку мінімізувати скандал, важливо регулярно моніторити інформаційне поле.
Щоб відстежувати всі повідомлення ЗМІ за запитами про бренд, а також про те, що відбувається на ринку або в конкурентів, використовуйте системи моніторингу. Розповідаємо про деякі з них.
LOOQME
У режимі 24/7 фіксує зміни в інфополі навколо бренда в друкованих виданнях, онлайн-медіа та соціальних мережах. Якщо з'являється негатив, система визначає його джерело, оцінює масштаб проблеми й допомагає вибрати шляхи вирішення.
InfoStream
Сервіс (залежно від пакета й вартості) визначає першоджерело новин, створює онтологічні схеми, визначає ступінь лояльності тих чи інших ЗМІ до компанії, бренда чи персони.
Медіалогія
Інструмент збирає дані з 60 тисяч регіональних і зарубіжних джерел (ЗМІ, соціальні мережі, ТБ), використовуючи контекстний і об'єктний види пошуку. Крім цього, моніторить блоги, сайти, відгуки, форуми, WhatsApp, TikTok і DarkNet.
Google Alerts
Абсолютно безкоштовний і ефективний інструмент для моніторингу публікацій у новинах, блогах і пошукових системах. Повідомлення про нові згадки приходять просто на пошту.
Google Мій бізнес
Безкоштовний і дієвий канал залучення клієнтів через пошук у Google та карти. Компаніям будь-якого масштабу важливо завести профіль і адмініструвати його: коректно описувати діяльність, розміщувати бізнес-новини тощо. Крім того, сервіс збирає відгуки про компанію з різноманітних джерел.
Ahrefs
Інструмент не є системою моніторингу в чистому вигляді, проте оптимальний для моніторингу пошукової видачі й аналізу посилань компаній-конкурентів. Незважаючи на те, що сервіс у першу чергу є актуальним для СЕО-фахівців, він знайомить із цифрами та позиціями, за якими можна поліпшити результати пошукової видачі за ключовими словами, а ще аналізує можливість виведення на головну сторінку в пошуку за допомогою контенту.
Getpin
Українська компанія, яка допомагає бізнесам керувати онлайн-присутністю. Getpin надає єдину платформу, що дозволяє керувати локаціями, працювати з відгуками та публікувати новини на різних інтернет-ресурсах.
Ми рекомендуємо не обмежуватися однією системою моніторингу: наскільки б дорогим не був пакет, він не забезпечить стовідсоткового результату. Тому не варто нехтувати пошуком інформації в ручному режимі й можливістю проводити моніторинг одночасно за допомогою кількох інструментів (платних і безкоштовних). Вмикайте модерацію відгуків на Google Business: це дасть можливість активніше комунікувати з користувачами.