Як просувати медичний бізнес:
про що говорили на першій конференції медичних маркетологів MeDiConf

Складна ніша, висока конкуренція, специфічний контент — маркетологам у медичній сфері доводиться непросто. 29 листопада відбулася перша конференція з інтернет-маркетингу для медичного бізнесу MeDiConf. Спікери — фахівці в просуванні медичного бізнесу — ділилися практичними напрацюваннями, ідеями та інсайтами зі своєї практики.
Google щодня обробляє 9,4 млн пошукових запитів на тему медицини.
26% із них пов'язані з пошуком лікаря чи клініки.

Google щодня обробляє 9,4 млн пошукових запитів на тему медицини.
26% із них пов'язані з пошуком лікаря чи клініки.

Доповіді на конференції зачепили найактуальніші запитання:

  1. Як вимірюється ефективність маркетингових кампаній у медичному бізнесі?
  2. Створення та побудова бренду лікаря.
  3. Як медичному бізнесу бути успішним у діджитал-просторі?
  4. Креатив у медичному маркетингу.
  5. Чому важливо працювати з репутацією бренду в онлайні?
  6. Як завоювати довіру клієнтів у медичному діджитал-просторі.
  7. Інструменти комунікацій: коли, навіщо й кому?
  8. Як побудувати бренд лікаря в соціальних мережах і яку користь він може принести?
  9. Як стати клінікою №1 в Facebook-просторі України? 7 практичних рекомендацій.
  10. Email-маркетинг у медичній сфері. Підготовка та розробка стратегії.

Якщо ці теми актуальні для вас, ви можете придбати записи виступів і вивчити їх більш ґрунтовно.
    Першу конференцію з інтернет-маркетингу для медичного бізнесу MeDiConf
    відвідали 216 учасників із чотирьох країн.

    Першу конференцію з інтернет-маркетингу для медичного бізнесу MeDiConf
    відвідали 216 учасників із чотирьох країн.

    Однією з центральних подій дня став круглий стіл за участю всіх спікерів MeDiConf. У перебігу дискусії експерти вивели 10 головних правил діджитал-просування для медичного бізнесу. Ділимося ними з вами.
    1
    Відкиньте рекламні кліше. Створюйте емоцію. Клієнт багаторазово побачить вашу рекламу, поки здоровий. Але ваша послуга йому знадобиться, тільки коли він захворіє. Чи згадає він в цей момент про вас, залежить від того, наскільки яскравим та емоційним був ваш меседж.
    2
    Зрощуйте довіру. Балансувати на межі яскравості та авторитетності — тонкий процес. Але клієнти довіряють вам своє здоров'я, вони хочуть бути впевненими в компетентності ваших співробітників.
    3
    Ловіть інфоприводи. «Гучні» теми — чудовий спосіб заявити про себе. Хоча без певної частки витонченості тут не обійтися.
    4
    Працюйте зі зворотним зв'язком. Спілкуйтеся з пацієнтами, запитуйте фідбек, відпрацьовуйте негатив. Люди відчуватимуть турботу, яка їм так необхідна. А ви зможете вчасно відстежити «слабку ланку» в клієнтському сервісі.
    5
    Вивчайте потреби клієнтів, формуйте пропозиції, які повністю їх закривають. Люди приходять до вас не тільки за лікуванням. Вони хочуть отримати впевненість, турботу, позбутися страхів, максимально уникнути дискомфорту під час процедур. Пропонуйте їм комплексні рішення, а не окремі послуги.
    6
    Говоріть із пацієнтом на його мові. Залиште специфіку й термінологію для колег. Проста і зрозуміла мова спілкування стане ще одним аргументом, який допоможе вибудувати довіру та лояльність.
    7
    Робіть унікальний контент. Репости і стокові зображення на перший погляд здаються хорошим способом заощадити. Але вони відштовхують вашу аудиторію і створюють відчуття пластмасовості та недовіри.
    8
    Говоріть із пацієнтом після надання послуги. Просто зателефонуйте й запитайте його про самопочуття. Так народжується лояльність.
    9
    Будьте уважними до співробітників, які контактують із клієнтом. Іноді навіть неграмотний адміністратор на телефоні може стати причиною проваленої конверсії.
    10
    Створіть якісну послугу, продуману до деталей. Просування, реклама та маркетинг не працюватимуть, якщо, прийшовши до вас у клініку, пацієнти не отримають того, що ви обіцяєте їм у своїх меседжах.
    Підписуйтесь на наш контент!
    Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
    Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

    info@content.ua
    +380 (96) 274 32 65
    Усі права захищені: Content ® UA
    2020