Життя любить сміливих, робота обожнює хоробрих. А ось бізнес — той і зовсім помер би, напевно, без безстрашних людей із їхніми новаторськими рішеннями та виходом за межі стереотипів. Особливо в нашій сьогоднішній, непередбачуваній навіть для найкращих менеджерів, реальності, коли потрібно швидко приймати рішення й адаптуватися до нового сценарію — то локдаун, то режим дистанційної роботи навіть для найнеочікуваніших для онлайну галузей...
Особливої сміливості сьогодні чекають від маркетологів і відповідальних за зв'язки з громадськістю менеджерів. На їхні плечі лягла відповідальність донести інформацію про товари та послуги до клієнтів по-новому. До тих, хто вже вдало підлаштувався під новий ритм життя, і тих, хто ще не встиг або не зміг.
Найчастіше ці плечі жіночі, хоч і звикли до важких... завдань. А як більшість дівчат із дитинства вважають за краще долати проблеми? Звичайно з подружками! Зустрілися, поговорили, посміялися, на щось відволіклися — й одразу стало легше. Навіть тепер, у дорослому житті, цей спосіб працює. І вдвічі легше, коли компаньйонка — ще й колега, яка, як ніхто інший, знає твої професійні турботи.