Важливо думати не про те, як вам заробити більше, а про те, як зробити це з урахуванням очікувань ваших клієнтів. Тому попереднє вивчення «болю» покупців — must have для бізнесу. А ще треба оцінити конкурентів: розмір їхніх знижок та особливості передпродажної рекламної кампанії. Не можете запропонувати ціну меншу, ніж у конкурента? Спробуйте залучити клієнта іншим: бонусами, додатковою гарантією, подарунками, безкоштовною відправкою тощо.
Але більш правильно — готуватися до розпродажу заздалегідь і проводити переговори з постачальником. Якщо знайти консенсус і добитися зниження закупівельної вартості товару — можна пропонувати знижку навіть при невеликій маржі.
Якщо і це неможливо, на допомогу прийде старий-добрий нейромаркетинг. Один із прикладів — створення «гачка»: шалені і реальні знижки на групу деяких товарів. Їхнє завдання — привести мотивованих клієнтів до вашого магазину. Всі інші товари можна продавати з більш скромними знижками від 2 до 10%.