EASE Business Day — конференція, яка об'єднала маркетинг, продажі й інновації

Завжди мріяли поспілкуватися із власниками IT-бізнесу та дізнатися секрети, які дають компаніям змогу триматися на плаву? Така можливість була в гостей EASE Business Day — масштабної конференції, яка об'єднала виступи топових спікерів, інноваційну виставку й інтерактив. Захід, одним із партнерів якого став Content.UA, відбувся 18 вересня в Academy DTEK. Було пізнавально та дуже душевно, а подробиці ми вам зараз розповімо.

Якісний нетворкінг — запорука успіху

Організатором конференції EASE Business Day стала «Європейська асоціація програмної інженерії». Ком'юніті — понад 4000 представників IT-галузі України та Європи, які працюють у напрямах Software- і Hardware-розробки, UI/UX Design, робототехніки (у тому числі космічної), IP-телефонії, Cloud Services, EdTech, IT-юриспруденції, кібербезпеки тощо. У затишному залі зібралися власники бізнесу, топменеджери, маркетологи, стартапери, сейлзи та піарники з усієї України. Фахівці ділилися досвідом і кейсами в галузі маркетингу та продажів. Гості познайомилися із власниками IT- та інноваційного бізнесу: професійний нетворкінг і неформальне спілкування стали фундаментом для нових колаборацій.

Штаб-квартира знань: про що розповідали топові спікери

Спікерами заходу стали нішеві фахівці, які поділилися зі слухачами своєю експертною думкою щодо ролі маркетингу та продажів в IT-сфері.
  • Співзасновник агентства стратегічного маркетингу GOMARKETING Олексій Хохлов розповів, чому не варто плутати поняття маркетингу та реклами. Спікер виділив основні тези, якими повинен керуватися маркетолог: донести цінність товару чи послуги до клієнта, допомогти йому вирішити наявні проблеми (усунути біль) і тільки після цього працювати безпосередньо із продуктом. Основна думка — реклама потрібна тільки тоді, коли продукт уже користується попитом.
  • Власник групи IT-компаній Powercode і Президент EASE Владислав Савченко у своєму виступі розповів про взаємини відділів маркетингу та продажів у компанії та їхню боротьбу за лідерство. Основна ідея спікера — між підрозділами необхідно налагодити тісну комунікацію, яка спричинить підвищення ефективності роботи. Крім того, йшлося про конкурентів, важливість правильного визначення та сегментування цільової аудиторії, а також необхідність навчання sales-менеджерів готовим кейсам.
  • Директор із продажу SAGA Development Віктор Забоєнко розкрив формулу продажів і поділився важливими елементами управління — трьома китами, на яких тримається IT-бізнес. На думку спікера, одним із факторів розвитку є готовність робити нудні та повторювані дії, і саме від цієї надздібності залежить досягнення цілей.
  • Засновник і провідний тренер консалтингової компанії Martsenko Sales Вадим Марценко поділився секретами успішних продажів на кожному етапі операції. Слухачі дізналися, з чого починати дзвінок потенційному клієнту та ще багато корисних лайфхаків.

  • Керівник департаменту маркетингу та комунікацій Academy DTEK Тетяна Шерман розповіла про емоційний інтелект (EQ) у продажах і поділилася практичними рекомендаціями, як бути на одній хвилі із клієнтом. Спікер висловила думку про те, що фахівцям варто продавати не просто товар, а ще й самих себе, і зазначила роль емоційної складової під час ділових переговорів.
  • Евеліна Комарницька (Ukrainian Startup Fund) висвітлила діяльність Українського фонду стартапів, презентувала нові можливості для українських підприємців і розкрила всі нюанси відбору для отримання грантів.
  • Засновник діджитал-агентства Grape і консультант зі стратегії брендів Юрій Гладкий розповів про те, що маркетинг є не наукою, а, скоріше, мистецтвом. На думку експерта, бездумне копіювання чужих дій приречене на провал. Необхідно мати власний стиль, знайти «кілер-фічу» і постійно впроваджувати щось нове в роботу: винаходити нові традиції, мову, ідеї, концепції. Завдання маркетолога та власника бізнесу — позитивно відрізнятися від колег і конкурентів, і з цим важко не погодитися!

Штаб-квартира інновацій: розвиток робототехніки

Вишенькою на торті для гостей заходу стала інтерактивна виставка, де були продемонстровані інноваційні рішення, створені в нашій країні. Гігантський агродрон, сонячні панелі, космічний робот-павук, роботизований офіс-менеджер, голограми та мультимедійна міністатуя справили на присутніх wow-враження! Гості могли не тільки побачити технологічні дива наживо, а й познайомитися безпосередньо з їхніми творцями.

Підіб'ємо підсумки

Усе перераховане — лише невелика частина можливостей і приємних моментів, доступних учасникам конференції EASE Business Day. Зустріч проходила в теплій, дружній атмосфері. Ми з радістю зазначили, що, попри пандемію та карантинні обмеження, бізнес явно ожив і впевнено дивиться в майбутнє. Та й у цілому було приємно побачити колег, поспілкуватися офлайн і поєднати це з отриманням нових знань.
Маркетинг, sales-менеджмент, а разом із ними й бізнес не стоять на місці. З упровадженням нових технологічних рішень у багато сфер нашого життя всі процеси, починаючи від створення продукту та закінчуючи рекламою та продажем, отримали новий виток. Конференція EASE Business Day ще раз довела, що IT-бізнес в Україні має сталу тенденцію до зростання. На ринку з'являється більше компаній і фахівців у різних галузях, а інновації дають поштовх до розвитку.

Команда Content.UA дякує організаторам і резидентам за виконану колосальну роботу. Усе було дуже добре і, передусім, корисно. З нетерпінням очікуємо на наступну зустріч!
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021