Chess girls: Королево, ваш вихід!

Жити в епоху тектонічних змін, пов'язаних із пандемією та діджиталізацією, справді цікаво і драйвово. Проте й виснажливо. Тільки-но ти придумала, як красиво «запакувати» новий товар чи послугу, як на ранок правила гри вже змінилися — і треба вигадувати щось інше. О-о-ок, беремо каву, влаштовуємося зручніше і починаємо черговий брейнсторм.

Знайомо? Маркетологиням і піарницям — точно, адже саме вони прокладають новий рекламний курс у невідомій акваторії.

«Б'єшся, б'єшся — так і до вигорання недалеко», — подумали ми і вирішили влаштувати цікавий і небанальний відпочинок для колежанок. Нові знайомства, продуктивний нетворкінг, приємні дівочі розмови під келих легкого вина — що може бути краще? Хіба що додати до цього справжній шаховий турнір із призами та професійною тренеркою. Жіночність та інтелект — вибухове поєднання.

Крім того, місія Content.UA — надавати бізнесу сенсу. «Не тільки продавати більше, а й робити світ кращим», — такого принципу в роботі дотримується засновниця агенції, а команда її у цьому підтримує. Саме тому ми запланували зробити цей вечір осмисленим і наповненим змістом.

Сказано — зроблено!

Чорно-білий світ

На формат заходу нас надихнув допис маркетологині компанії ERC Distribution про серіал від Netflix «Хід королеви» (англ. The Queen's Gambit). Ми запропонували команді ERC стати співорганізаторами турніру, на що вони залюбки погодились, а також надали призи за перше та друге місця.

Шахи — це настільки про маркетинг і піар! Перед тобою поле з набором інструментів-фігур, на якому ти маєш вибудувати виграшну стратегію, що приведе конкретну компанію до перемоги — прибутку та репутації.

А навпроти — компанія-конкурент, яка також має плани на цю бізнес-нішу, аналогічне поле та фігури, проте будує стратегію по-іншому.

Тож якщо забрати з рівняння можливі сумніви керівництва, що твоя стратегія менш успішна, ніж чиясь, а ще — поставлені на кін прибутки, то залишиться та сама гра, яка народилася в Індії майже 1400 років тому.

Таймер, хід...

Фінал шахового турніру мав стати справжньою розважально-інтелектуальною подією, тому ми старанно готувалися. Для початку запросили професійну тренерку, майстра ФІДЕ, суддю національної категорії Тетяну Костак, і разом із нею опанували платформу для тренувань Lichess.

Тетяна Костак провела кілька вебінарів, розповіла про фігури та розібрала цікаві шахові партії. Перші кроки у світ чарівної гри були зроблені!

І розпочалися тренування. З огляду на пандемію та постійну завантаженість — і нашу, і колежанок — усе відбувалося онлайн на платформі Lichess. Грали вечорами — виділяли час на своє захоплення. І це було круто!

Відкладена партія

Звісно, про жодну офлайн-зустріч не йшлося під час суворих карантинних обмежень. Проте щойно вони послабшали, ми почали планувати грандіозний фінал. Дочекалися «зеленого» рівня — і 15 вересня зустрілися в майстерні дизайнерки Айни Гассе. Спеціально для заходу перший поверх її будинку був облаштований у стилістиці «Ходу королеви», була навіть проєкція фігур, як у Бет Гармон, — тільки не на стелі, а на стіні. Антураж надихав — і гості чудово провели час.
Сам турнір складався з трьох ігор по 20 хвилин. У перервах тренерка Тетяна Костак розбирала ходи на демонстраційній дошці, а ведучий Фіма Байтлер підтримував настрій тематичними жартами та інтелектуальною вікториною. Гості мали змогу поспілкуватися за келихом білого чи червоного з легкими закусками. Невимушена атмосфера панувала того вечора.

Переможницею турніру стала Ольга Лутченко, піарниця ProBag, яка за результатом трьох партій виграла у Тетяни Салабай. Вона отримала приз від ERC Distribution. А стилістка Айна Гассе вибрала гостю, вбрання якої було, на її думку, найелегантнішим і найстильнішим, і запропонувала аж три призи на вибір: консультацію, одяг для фотосесії чи одну річ зі своєї колекції. Переможниця Тетяна Толмачова вибрала собі светр, який зігріватиме осінніми днями.
Інші учасниці отримали купу позитивних емоцій, про які залишаться теплі спогади, а ще тематичні сувеніри, розроблені дизайнером Content.UA спеціально для заходу й надруковані партнером вечора — типографією Print4u.

Ділимося емоціями

Коли захід уже позаду, можна підбити підсумки. Запевняємо — було класно! І відгуки, які ми отримали, тільки підтверджують нашу думку.

Тетяна Костак, тренерка:
«Найбільше захоплює нетривіальна ідея: поєднати шахи з маркетингом, вмонтувати їх туди, де їх не дуже шанують. Вийшла не одноразова подія, а продуманий комплекс заходів, де шахи були у центрі всього. Я такого раніше не бачила. І реалізація ідеї також була на екзотичному вже рівні: начебто нічого надприродного, але все на своєму місці».

Крім того, Тетяна високо оцінила гру двох фіналісток: «Результат матчу вирішила психологія. У переможниці виявилася міцнішою нервова система. Програючи під час матчу, вона опанувала себе, зіграла впевненіше і змусила нервувати суперницю, витрачати все більше часу, тобто заганяла її в цейтнот. Це й принесло заслужену перемогу».

Фіналістка Тетяна Салабай сказала про високий рівень організації, цікаві професійні коментарі тренерки та приємну атмосферу. А ще похвалилася своїм призом:
«Гра була динамічною і не затягнулася настільки, щоб втомитись. Отримала за друге місце чудовий подарунок — блендер, про який давно мріяла».
А переможниця Ольга Лутченко сказала, що з шахами її у дитинстві познайомив тато:
«Багато років я зовсім не грала. Проте рік тому мій товариш запропонував зіграти онлайн. Мені дуже сподобалось і я почала грати кожного дня по декілька партій. Тож коли я побачила у фейсбуці запрошення на шаховий турнір Chess Girls, одразу захотіла взяти участь і перевірити свої здібності в грі».

Вона додала: «Це дуже крута подія, мені було дуже приємно взяти в ній участь. Я взагалі не сподівалася, що виграю, оскільки в мене були дуже сильні суперниці за весь період гри. Емоції просто зашкалювали! Велике спасибі організаторам за таку подію. Я думаю, наступного разу учасниць буде ще більше, адже грати в шахи — це дуже круто!».

Слова вдячності й плани на майбутнє

Захід вийшов справді класним та душевним завдяки багатьом партнерам.

Ми щиро вдячні компанії ERC Distribution за допомогу в організації та подарунки для фіналісток.

Сімейній виноробні Beykush Winery та компанії Borjomi — за напої, які тамували спрагу учасниць та знімали напруження від шахових партій.
Стилістці Айні Гассе — за атмосферну локацію, гостинність та чудовий подарунок.

Ведучому Фімі Байтлеру — за професійний підхід до справи і веселий настрій протягом усього фіналу.

Ми сподіваємося, що турнір Chess Girls не лише стане постійним, а й вийде на міжнародний рівень, розширивши коло можливостей жінок зокрема із більш закритих країн. Ми дуже надихнулися тим, як усе вийшло! Відпочинок, спілкування, нетворкінг та інтелектуальна гра — зустрічей такого формату ще не було.

Тож не зупиняймось, а рухаймося далі — і нехай наш задум зростає! Як і спільнота Chess Girls — підписуйтесь у соцмережах і стежте за новинами.Захід вийшов справді класним та душевним завдяки багатьом партнерам.
Підписуйтесь на наш контент!
Щомісяця наші підписники отримують цікаві дайджести від діджитал-експертів
Пишіть, дзвоніть — ми дуже любимо спілкуватися:

info@content.ua
+380 (96) 274 32 65
Усі права захищені: Content ® UA
2021