Опція працює дуже просто: треба направити смартфон униз і вибрати модель взуття. Після цього з'явиться цифрове зображення кросівок, накладене на ваші ноги. А оскільки застосунок відстежує рухи, ви маєте змогу дивитися на віртуальне взуття ще й у реальному часі та під різними кутами. Окрім того, завдяки вбудованій опції фото, можна зробити знімки та поділитися ними в соцмережах.
Інструмент Virtual Artist від мережі парфумерно-косметичних магазинів Sephora доступний через основний застосунок ще з 2016 року й досі залишається одним із найкращих прикладів використання AR у сфері краси.
Ідея Virtual Artist полягає в тому, щоб дати покупцям можливість бачити, який вигляд на їхньому обличчі мають ті чи інші продукти. Застосунок використовує технологію Modiface: перш ніж накладати різні кольори та текстури косметики, він сканує обличчя. Не знаєте, яку помаду вибрати — від Kylie чи KVD? Подивіться, чи пасують вони вам, і порівняйте, перш ніж купувати.
Завдяки Virtual Artist клієнти можуть не тільки протестувати продукти своїх улюблених брендів, а й побачити, який вигляд матиме на них образ, отримати віртуальні покрокові інструкції, адаптовані до їхнього власного типу, дібрати колір макіяжу до свого вбрання і миттєво порівняти сотні зразків косметики.
Основна мета інструмента — збільшити онлайн-продажі і створити формат нового купівельного досвіду без зайвого клопоту та сумнівів.
Якщо ви колись купували меблі, то точно задумувалися, чи підходить їхній розмір або колір до вашого простору. Щоб клієнти менше турбувалися через такі питання, IKEA випустила застосунок IKEA Place. Він дає покупцям можливість тестувати продукти компанії в режимі реального часу за допомогою технології ARKit Apple iOS 11. Як зазначає IKEA, застосунок автоматично масштабує їх залежно від розмірів приміщення з точністю 98%. Крім цього, 3D-зображення також реагують на світло і тінь, надаючи споживачам набагато реалістичнішу картинку.
Для візуалізації товару застосунок сканує кімнату через камеру смартфона чи планшета. Вибравши потрібне, користувачі повинні навести пристрій у певне місце в кімнаті, а потім перетягнути продукт у цей простір. Загалом покупцям доступна онлайн-база даних, котра налічує понад 2000 товарів компанії.
В IKEA Place також можна зберігати улюблені позиції, ділитися своїм вибором у соціальних мережах і спрощувати прямі купівлі через вебсайт. Цей застосунок — відмінний приклад того, як піклування про клієнтів може докорінно змінювати їхній купівельний досвід, а також робити життя кращим. Адже всі ми знаємо, наскільки стресовим іноді буває навіть простий вибір дивана.
MEC — канадський ритейлер Mountain Equipment Co-op (MEC), що спеціалізується на виробництві й торгівлі спортивним одягом та спорядженням. У компанії не раз заявляли про складність розміщення повного асортименту в магазинах.
У мережі гостро стояла проблема з розташуванням наметів — у зібраному вигляді всі вони не поміщалися навіть у головному магазині МЕС. Якщо клієнт хотів розглянути продукт у зібраному вигляді, працівникам щоразу доводилося витрачати чимало часу. Тож компанія пішла іншим шляхом і вирішила проблему оригінальним способом.