Пиши нам у Месенджер
або Телеграм
TelegramMessenger

Діджитал-маркетингова стратегія:

Просуватися в інтернеті без стратегії —
як іти морем без мапи, компаса або GPS-навігатора. У цілому, захопливо. Проте,
якщо ваша мета — не адреналін,
а конкретні результати, краще накреслити шлях заздалегідь.

розробка та впровадження

Діджитал-маркетингова стратегія:

Просуватися в інтернеті без стратегії — як іти морем без мапи, компаса або GPS-навігатора. У цілому, захопливо. Проте, якщо ваша мета — не адреналін, а конкретні результати, краще накреслити шлях заздалегідь.

розробка та впровадження

Діджитал-маркетингова стратегія потрібна

Офлайн-проєктам,
які виходять
в онлайн
Тим, хто хоче оновити чи розробити сайт грамотно
Молодому бізнесу,
де саме зараз формують плани розвитку
Компаніям, які прагнуть стати більш ефективними

Діджитал-маркетингова стратегія потрібна

Офлайн-проєктам,
які виходять
в онлайн
Молодому бізнесу,
де саме зараз формують плани розвитку
Компаніям, які прагнуть стати більш ефективними
Тим, хто хоче
оновити
чи розробити сайт грамотно
План роботи:
Спираючись на дані аналізу, розробляємо стратегію
Формулюємо УТП проєкту
Унікальна торговельна пропозиція допоможе виділитися і стати впізнаваними для аудиторії.
Визначаємо портрети персонажів
Максимально деталізуємо опис представників кожного сегмента цільової аудиторії.
Описуємо потреби, мотивацію, логіку
в прийнятті рішень тощо.
Визначаємо канали комунікації
Знаходимо майданчики й ресурси, яким довіряють користувачі з кожного сегмента
й на яких вони шукають інформацію.
Пропонуємо актуальні формати контенту й меседжі
Визначаємо оптимальні види контенту, tone of voice та меседжі, які привернуть увагу користувачів
з кожного сегмента.
Cкладаємо медіаплан, даємо рекомендації зі створення та поширення контенту там, де він приверне увагу й зацікавить ЦА. За потреби беремо на себе впровадження стратегії та контроль результатів.
Після цього
З'ясовуємо, наскільки ваша пропозиція затребувана, хто з конкурентів пропонує те саме, що й ви, які відмінності в позиціонуванні.
Аналізуємо стан бізнесу
Дізнаємося, хто ці люди, як ваш продукт їм допоможе, де вони шукають інформацію,
як їм зручно її отримувати і як вони приймають рішення.
Вивчаємо аудиторію
Визначаємо сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку й потенційні ризики. Дивимося, яке місце, з погляду споживача, ви займаєте серед конкурентів.
Аналізуємо ваш бізнес і продукт
Дивимося, як вони подають пропозицію, які методи й канали використовують
для просування, звідки беруть трафік і як конвертують його в продажі.
Розбираємо роботу конкурентів
Постановка цілей клієнтом. Визначення задач стратегії
Цілепокладання
Аналіз і стратегія
Аналіз проекта
• 5С • Аналіз маркетингової стратегії і трафіку конкурентів • Дослідження «Таємний покупець» (по конкурентах) •
Аналіз ринку та конкурентів
Рекомендації щодо поліпшення коефіцієнта конверсії
Юзабіліті аудит
• Піраміда бренду • Рекомендації по tone of voice • Розробка СTA для кожної категорії осіб
з урахуванням позиціонування та УТП бренду •
Розробка позиціонування & УТП
Аналіз цільової аудиторії
Маршрут з точки «А»
в точку «B». Обговорення бюджетів
Затвердження з клієнтом
Пріоритизація завдань
за проєктом, необхідних
для досягнення точки «B»
Розстановка пріоритетів
SEO-рекомендації щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту, PPC, таргетована реклама, email, розсилки тощо
Побудова Трафік-системи
(або рекомендації щодо оптимізації)
1.
2.
3.
6.
5.
4.
7.
8.
9.
(для визначення точки «А»)
(для визначення точки «B»)
Психографічні портрети персонажів, визначення потреб
і очікувань, інсайтів і набору СТА під кожен портрет customer journey
• SWOT • Customer experience •
• SEO-аудит. Збір семантичного ядра • Аналіз маркетингової стратегії і трафіку • Дослідження «Таємний покупець» • Аналіз репутації бренду • Аналіз поточного позиціонування •
• SWOT • Customer experience •
• SEO-аудит. Збір семантичного ядра • Аналіз маркетингової стратегії і трафіку • Дослідження «Таємний покупець» • Аналіз репутації бренду • Аналіз поточного позиціонування •
План роботи:
Формулюємо УТП проєкту
Унікальна торговельна пропозиція допоможе виділитися і стати впізнаваними для аудиторії.
Визначаємо портрети персонажів
Максимально деталізуємо опис представників кожного сегмента цільової аудиторії.
Описуємо потреби, мотивацію, логіку
в прийнятті рішень тощо.
Визначаємо канали комунікації
Знаходимо майданчики й ресурси, яким довіряють користувачі з кожного сегмента
й на яких вони шукають інформацію.
Пропонуємо актуальні формати контенту й меседжі
Визначаємо оптимальні види контенту, tone of voice та меседжі, які привернуть увагу користувачів
з кожного сегмента.
Cкладаємо медіаплан, даємо рекомендації зі створення та поширення контенту там, де він приверне увагу
й зацікавить ЦА. За потреби беремо на себе впровадження стратегії та контроль результатів.
Після цього
З'ясовуємо, наскільки ваша пропозиція затребувана, хто з конкурентів пропонує те саме, що й ви, які відмінності в позиціонуванні.
Аналізуємо стан бізнесу
Дізнаємося, хто ці люди, як ваш продукт
їм допоможе, де вони шукають інформацію,
як їм зручно її отримувати і як вони приймають рішення.
Вивчаємо аудиторію
Визначаємо сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку й потенційні ризики. Дивимося, яке місце, з погляду споживача, ви займаєте серед конкурентів.
Аналізуємо ваш бізнес і продукт
Дивимося, як вони подають пропозицію, які методи й канали використовують для просування, звідки беруть трафік і як конвертують його в продажі.
Розбираємо роботу конкурентів
Спираючись на дані аналізу, розробляємо стратегію
10 відповідей для вашого бізнесу — у стратегії

Заповніть, будь ласка, бриф.
Ми зв'яжемося з вами, щоб предметно обговорити завдання.

10 відповідей для вашого бізнесу — у стратегії

Заповніть, будь ласка, бриф.
Ми зв'яжемося з вами, щоб предметно обговорити завдання.

Які цілі стоять перед відділом діджитал-маркетингу і як їх досягти?
Які метрики відстеження ефективності знадобляться?
Які цілі стоять перед відділом діджитал-маркетингу і як їх досягти?
Які метрики відстеження ефективності знадобляться?
Діджитал-маркетингова стратегія
Просуватися в інтернеті
без стратегії — як іти морем
без мапи, компаса або GPS-навігатора. У цілому, захопливо. Проте, якщо ваша мета — не адреналін,
а конкретні результати, краще накреслити шлях заздалегідь.
Аналізуємо поточний
стан бізнесу
План роботи:
розробка та впровадження
З'ясовуємо, наскільки ваша пропозиція затребувана, хто
з конкурентів пропонує те саме,
що й ви, які відмінності
в позиціонуванні.
10 відповідей для вашого
бізнесу — у стратегії
Вивчаємо аудиторію
Дізнаємося, хто ці люди,
які проблеми хочуть вирішити
за допомогою вашого продукту,
де вони шукають інформацію,
у якій формі сприймають її і як приймають рішення.
Розбираємо роботу конкурентів
Дивимося, як вони подають пропозицію, які методи й канали використовують для просування, звідки беруть трафік і як конвертують його в продажі.
Аналізуємо ваш бізнес
і продукт
Визначаємо сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку й потенційні ризики. Дивимося,яке місце, з погляду споживача,ви займаєте серед конкурентів.
Спираючись
на дані аналізу, розробляємо стратегію
Формулюємо УТП проєкту
Унікальна торговельна пропозиція допоможе виділитися і стати впізнаваними
для аудиторії.
Визначаємо портрети персонажів
Максимально деталізуємо опис представників кожного сегмента цільової аудиторії. Описуємо потреби, мотивацію, логіку
в прийнятті рішень тощо.
Визначаємо канали комунікації
Знаходимо майданчики
й ресурси, яким довіряють користувачі з кожного сегмента
й на яких вони шукають інформацію.
Пропонуємо актуальні формати контенту й меседжі
Визначаємо оптимальні види контенту, tone of voice
та меседжі, які з більшою ймовірністю торкнуться користувачів з кожного сегмента.
Після цього
Складаємо медіаплан, даємо рекомендації зі створення
та поширення контенту там,
де він приверне увагу
й зацікавить ЦА. За потреби беремо на себе впровадження стратегії та контроль результатів.
Заповніть, будь ласка, бриф, щоб ми могли предметно обговорити ваш проєкт.
Діджитал-маркетингова стратегія потрібна
Офлайн-проєктам,
які виходять в онлайн
Тим, хто хоче оновити
чи розробити
сайт грамотно
Компаніям, які прагнуть
стати більш ефективними
Молодому бізнесу,
де саме зараз формують
плани розвитку
Що говорять про ваш бренд в інтернеті?
Чи достатньо позитивних відгуків
і чи відпрацьовуються належним чином негативні?
Обговорити проєкт
Хочу працювати в Content.UA
© 2022 Content.UA All Rights Reserved.
© 2022 Content.UA All Rights Reserved.