Пиши нам у Месенджер
або Телеграм
Telegram Messenger

Слогани для сувенірної продукції. Кейс «Кемпінг»

Як подорожувати в умовах закритих кордонів і потішити клієнтів,
не виходячи з дому.
Завдання
На початку листопада 2020 року до нас прийшли із завданням: придумати концепцію і тексти для оформлення подарунків клієнтам та співробітникам компанії «Кемпінг»:
● екосумки;
● стікери;
● коробки цукерок;
● символічні квитки на літак у новий рік.

Тональність комунікації: максимально дружня
і неформальна, без офіціозу.

Завдання: представити кілька варіантів текстів для кожного типу продукції.

Контекст: світ в умовах суворих карантинних обмежень
і по-справжньому бажана свобода подорожей.


Робота
над проєктом
Насамперед потрібно було придумати загальний слоган, адже він задає тон усієї вітальної комунікації.

Ми прагнули органічно вписати жагу до вільних подорожей і наголосити, що компанія «Кемпінг» активно розвиває внутрішній туризм. Так, у 2020 році Клієнт провів конкурс #Кемпінгуй, за умовами якого українці подорожували різними локаціями нашої країни й залишали відгуки з фото. Потім ці локації наносили на віртуальну карту подорожей, а переможці, чиї відгуки були визнані кращими, одержали туристичні призи.

Конкурс був дуже успішним, тому ми відштовхнулися від початкового обігравання назви для конкурсу — #Кемпінгуй, додавши заклик: GO!
Слоган
Очікуючи, що у світі знімуть обмеження на міжнародний туризм, ми перетворили хештег на одну із трьох стандартних спортивних команд: Ready, steady, КемпінGO!
Екосумка
Для неї ми запропонували близько десяти варіантів написів. Замовник вибрав такий:
Цей слоган — нагадування про те, що подорожі — це завжди пригоди, завдяки яким ми почуваємося живими. У той час був важливо показувати позитив і підтримувати приємні очікування.

В остаточному підсумку вирішено було розмістити основний слоган кампанії Ready, steady, КемпінGO!
Стікери
Ми запропонували варіанти «За мандри без скафандрів!» і «Де ти питимеш каву завтра?». Ці стікери прикрасять собою ноутбук, який завжди супроводжує власника, або улюблену дорожню валізу.
Квиток
на літак
За нашим задумом він складається із двох частин. Одна — відривний корінець із привітанням від компанії, а друга — чиста, щоб кожен міг написати собі побажання на наступний рік і в його кінці подивитися, чи збулося воно.
Коробка цукерок
Тут ми знову відштовхнулися від ідеї класного проєкту #Кемпінгуй, пов'язавши ідею вітального проєкту з нашою коробкою солодощів. В Україні багато крутих туристичних місць — справжніх скарбниць для мандрівників. Тому ми запропонували зробити коробку у вигляді скриньки з коштовностями, а на кожному фантику розмістити короткий опис цих локацій із пропозицією дізнатися про них більше.
Результат
Повне текстове оформлення новорічної промокампанії.
Її головним слоганом став «Ready, steady, КемпінGO!»,
який прикрасив подарункову продукцію. Були надруковані стікери для ноутбуків, які відобразили філософію бренда.

На початку грудня клієнт одержав готову презентацію зі схвалених ним варіантів і міг починати процес виробництва брендованої подарункової продукції.

От що вийшло:
Обговорити проєкт
Хочу працювати в Content.UA
© 2020 Content.UA All Rights Reserved.
© 2020 Content.UA All Rights Reserved.