«Зняти класне відео та опублікувати його на YouTube» — це не відеомаркетинг. Щоб інструмент був дійсно ефективним, потрібна продумана стратегія, цікавий продакшн і правильне просування.
Формат «How to», огляд, відгуки клієнтів, повноцінний блог на YouTube, Instagram Stories — своїми кейсами у створенні відеоконтенту поділяться власники бізнесу, CEO компаній, керівники відділів, маркетологи та відеомейкери.
Лайнап спікерів 2021 року:
- Саша Жиляєв, CMO маркетплейсу Prom;
- Олег Сухомлін, Agency Development Manager в Google;
- Олексій Міллер, Head of SMM в MEGOGO;
- Андрій Павлов, Digital Producer в banda.agency;
- Олег Любарець, CMO компанії Rocket;
- Людмила Квятковська, Digital Lead MCCANN KYIV;
- Ігор Фінашкін, засновник агенції I AM IDEA.
Організатор конференції — агентство інтернет-маркетингу
Netpeak.