Це другий тренд веб-технологій, який стрімко розвивається та набуває все більшої популярності. Штучний інтелект є неабиякою рушійною силою у розвитку як одного бізнесу, так і цілої економіки.
Можна сказати, що АІ був основним трендом на Web Summit 2023 — і стартапи, і великі компанії найрізноманітніших напрямів (від медицини і фінансів до маркетингу і літератури) впроваджують штучний інтелект у свої продукти та діяльність. Наприклад, португальський стартап
Spark розробив книгу нового типу, додавши можливість спілкуватися з автором за допомогою кодів Spark із додатковим цифровим вмістом, чат-бота, навченого на авторському вмісті та голосі автора.
Або ж візьмемо український стартап
Consultacia, який вирішив подолати проблему довгого очікування результатів аналізу крові. Адже у деяких країнах тривалість очікування запису до лікаря може тривати тижнями, а то й місяцями. Натомість стартап використовує АІ для автоматизованої інтерпретації результатів медичних аналізів, враховуючи всі деталі аналізів, симптоми та історію життя пацієнта.
Говорячи про користь АІ у різних сферах, маркетинг є однією із тих, які отримують найбільше переваг від розвитку штучного інтелекту. Аналіз
McKinsey проведений у 2018-му році, показав, що маркетинг і продажі, а також управління ланцюгом поставок та виробництва отримують найбільшу цінність від впровадження АІ. Давайте розберемось, як саме штучний інтелект може бути корисний у маркетингу? По-перше, він здатний оптимізувати процес продажів та збільшити їхню кількість завдяки використанню детальних даних про користувачів, створювати високоперсоналізовану рекламу та допомогти маркетологам розуміти потреби і поведінку клієнтів. По-друге, АІ дозволяє автоматизувати прості задачі, створюючи швидкий та індивідуальний досвід клієнта, тим самим звільняючи час маркетологів для більш складних та глобальних задач. А також штучний інтелект дає можливість передбачати майбутні тенденції на основі великих обсягів попередніх даних.