Підготувавши пітч про ваш стартап, можна перейти до наступного питання: Як саме треба шукати інвестиції? Сподіваємось, кейси освітніх стартапів з Web Summit 2022 надали вам певне розуміння цього. Пошук інвесторів може відбуватися у різні способи: на спеціальних платформах, майданчиках, фондах, конференціях, а іноді просто по знайомству! Спосіб буде залежати від того, кому може бути цікава ваша ідея. Проаналізуйте ринок та схожі компанії, хто в них інвестував? До речі, для цього ви можете скористатись платформою
Crunchbase — на ній є інформація про засновників та інвесторів того чи іншого стартапу, а також скільки грошей у нього було залучено.
Переходячи безпосередньо до пошуку інвестора, радимо вам зробити наступне:
- Промоніторте заходи і конференції за вашим спрямуванням, в яких ви могли б взяти участь і заявити про свій проєкт.
- Зареєструйте стартап на платформах для пошуку інвесторів і у соц-мережах, наприклад, LinkedIn та Instagram.
- Розмістіть свою ідею на краудфандингові платформи. Їх перевага у тому, що у ваш проєкт вірять інші люди, що є показником для інвестора. Найбільш популярні платформи — це Kickstarter, IndieGoGo та Biggggidea.
Подайтеся на грант! Не забувайте, що якщо у вас не вийшло знайти інвестора, ви можете отримати інвестиції на конкурсній основі. Більше про гранти ви можете дізнатися на
єРобота,
Український фонд стартапів та
USAID.