Можливості для розвитку: конференція про директ-маркетинг MailMeConf
Люксоптика використовує чат-бот для комунікації з клієнтом. Ельдорадо має цілу CRM-стратегію, яка допомогла виростити клієнтську базу на 20%. А Pampik.com висловлює свою любов до покупців у email-розсилках. Про ці та інші кейси говоритимуть на другій онлайн-конференції MailMeConf із директ-маркетингу від агентства Netpeak, яка відбудеться 26 березня 2021 року.
Content.UA є партнером заходу. Ми завжди в процесі навчання та пошуку нових ефективних маркетингових інструментів. Долучайтесь — і ви дізнаєтесь, як email, SMS- і месенджер-розсилки, пуші та чат-боти допоможуть вашому бізнесу розвиватися та збільшувати продажі.
Чому варто йти
Топ-спікери від українського е-commerce поділяться реальними кейсами та інсайтами, розкажуть про ефективні засоби директ-маркетингу та омніканальні стратегії персоналізованої комунікації з покупцем.
Серед спікерів конференції:
Віолета Титаренко, CMO Люксоптика;
Денис Суділковський, CMO ЛУН;
Наталія Хомік, Head of CRM Eldorado;
Анна Чугай, Retention Marketing Specialist в Prom;
Владислав Подоляко, Founder & CEO Folderly;
Денис Томащук, Senior Email Marketer Pampik;
Олексій Данченко, COO eSputnik;
Сергій Костя, маркетинг-директор компанії Bolt;
Денис Золотарьов, Head of Email Marketing Netpeak.