Google
дозволив перетворювати трансляції в YouTube на рекламні оголошення. Вони відображаються в КМС. Для налаштування, перевірки та відстеження якості реклами доводиться наймати фахівців, які пройшли навчання в YouTube.
Google змінив стратегії призначення ставок «Цільове положення на сторінці пошуку» і «Цільовий відсоток виграшів». Нова загальна
стратегія називається «Цільовий відсоток отриманих відмов». Вона працює тільки з пошуковою рекламою. Тепер у всіх кампаніях, що використовують цю стратегію, ставки автоматично коригуються в такий спосіб, щоб показник відмов наближався до цільового. Це значно підвищило ефективність кампаній.
Instagram
дозволив брендам просувати пости у блогерів. Формат Branded Content Ads дав змогу брендам виступати через блогерів, працювати з великою аудиторією та оцінювати ефективність реклами за допомогою нових метрик. Користувачі можуть розпізнати такі публікації завдяки приписці «Платне партнерство».