Діджитал-маркетингова стратегія:
розробка та впровадження
Просуватися в інтернеті без стратегії — як йти по морю без карти та компаса. Загалом захоплююче. Але якщо ваша мета — не адреналін, а конкретні результати, краще розмітити шлях заздалегідь.


Вам потрібна стратегія для діджитал-просування?
Заповніть, будь ласка, бриф, і ми зв'яжемося з вами, щоб детально обговорити ваші завдання.
Заповнити бриф
Що дає стратегія?
Об'єктивний погляд на поточний стан бізнесу
Ми аналізуємо ринок

З'ясовуємо, наскільки ваша пропозиція затребувана і скільки конкурентів пропонують те саме, що і ви.
Вивчаємо аудиторію
З'ясовуємо, хто ці люди, які проблеми хочуть вирішити за допомогою вашого продукту, де вони шукають інформацію, в якій формі сприймають її і як приймають рішення.
«По кісточках» розбираємо роботу конкурентів
Дивимося, як вони подають пропозицію, які методи й канали використовують для просування, звідки беруть трафік і як конвертують його в продажі.
Аналізуємо ваш бізнес і продукт
Визначаємо сильні та слабкі сторони, можливості для розвитку й потенційні ризики. Дивимося, яке місце, з погляду споживача, ви посідаєте серед конкурентів.
Спираючись на дані аналізу, ми
1
Формулюємо УТП проєкту
Унікальна торговельна пропозиція допоможе виділитися поміж конкурентів і стати впізнаваними для аудиторії;
2
Прописуємо портрети користувачів
Детально зображуємо представників кожного сегмента аудиторії. Описуємо спосіб життя, потреби, поведінкові шаблони для кожного сегмента;
3
Визначаємо канали комунікації
Вибираємо майданчики й ресурси, яким довіряють користувачі з кожного сегмента та на яких вони шукають інформацію;
4
Знаходимо дієві формати контенту
та меседжі
Знаходимо оптимальні види контенту, tone of voice і меседжі, які з більшою ймовірністю торкнуться користувачів із кожного сегмента.
Після цього складаємо медіаплан
та рекомендації щодо створення та поширення контенту там, де він приверне увагу і зацікавить ЦА.

За необхідності беремо на себе впровадження стратегії та контроль результатів.




Готові почати?

Заповніть, будь ласка, бриф, щоб ми могли предметно обговорити ваш проєкт.
10 запитань,
на які вам відповість стратегія
  • Репутація бренда
    Що кажуть про ваш бренд в інтернеті? Чи достатньо позивних відгуків, і чи відпрацьовуються належним чином негативні?
  • Цілі
    Які цілі стоять перед відділом онлайн-маркетингу та як їх досягти? Які метрики відстеження ефективності знадобляться?
  • Тренди та користувацькі запити
    Які тренди у вашій ніші, яка їхня сезонність? Які популярні запити вводять в пошуках ваших товарів користувачі?
  • Цільова аудиторія
    Хто ваша цільова аудиторія, що її мотивує до покупки, які заклики до дії має сенс використовувати до кожного з персонажів?
  • Поведінка конкурентів
    Яку стратегію використовують ваші конкуренти щодо сайтів і сторінок у соціальних мережах?
  • Трафік
    Які перспективи отримання трафіку на сайт у вашій ніші? З яких джерел в онлайні отримують трафік та клієнтів ваші конкуренти?
  • Соцільні медіа
    Наскільки грамотно ведуться ваші сторінки в соцмережах? Що можна зробити краще, а які методи роботи не варто використовувати?
  • Трастові ресурси
    Яка комунікація потрібна на різних каналах (соцмережі, емейл, форуми, блоги, трастові ресурси), щоб досягти поставлених цілей?
  • Методи комунікації
    Яка комунікація потрібна на різних каналах (соцмережі, емейл, форуми, блоги, трастові ресурси), щоб досягти поставлених цілей?
  • Що робити далі
    Яким має бути покроковий план дій на найближчі шість місяців?
[Наші клиєнти]
Потрібна діджитал-стратегія
для вашого бизнесу?
Залиште ваші контакти. Ми зв'яжемося з вами і відповімо на всі запитання.